אא

מתחדשת: סאן דור חשפה מיתוג ואסטרטגיה החדשים

המיתוג החדש מצטרף ללוח טיסות מעודכן עם כ-40 טיסות שבועיות ל-10 יעדים ושינוי מדיניות הזמנת הכרטיסים ומימוש הנקודות. גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: ״התחדשנו בשפה פרסומית חדשה צעירה צבעונית ואנרגטית שמשקפת את רוח המותג ואת אופי יעדי הנופש אליהם אנו טסים״

הדמיה: באדיבות סאן דור הדמיה: באדיבות סאן דור

בהמשך לתוכנית האסטרטגית ותהליך ההתחדשות של קבוצת אל על, מציגה חברת סאן דור את האסטרטגיה החדשה שלה, הכוללת בין היתר אופטימיזציה של היעדים והתדירויות. השינוי מתבצע תוך מיקוד בשוק הטיסות הקרובות לישראל, זאת לאור השינוי בטעמי הלקוח בתקופה הנוכחית. בנוסף, נחשף המיתוג מחדש של החברה, הכולל שפה פרסומית עדכנית.

באדיבות סאן דורבאדיבות סאן דור

מנכ"ל סאן דור גל גרשון, הציג במעמד שר התיירות חיים כץ, ומנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, את תוצאות החברה לשנת 2023, שהיו הטובות ביותר מאז הקמתה בשנת 1977. החברה הטיסה במהלך השנה כ-800 אלף נוסעים ל-11 יעדי נופש. כחלק מהתגייסות קבוצת אל על למאמץ הלאומי, הפעילה סאן דור טיסות מיוחדות ליעדים שונים בעולם, ביניהם הטסת משפחות מהעוטף להתרעננות והפוגה מהמצב, הטסת סטודנטים מאוגנדה לסיוע בחקלאות בישראל ועוד.

צילום: יחצ סאן דורצילום: יחצ סאן דור

במסגרת האסטרטגיה החדשה, סאן דור מציגה מספר חידושים. כעת, הזמנת כרטיסי טיסה ליעדי סאן דור תתבצע באמצעות אתר אל על. בנוסף, לקוחות סאן דור יכולים לרכוש את מוצר "פרוטקט" שמאפשר מדיניות ביטולים גמישה, וכן שילוב של יעדים של סאן דור עם יעדי אל על. כמו כן, חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו לצבור ולממש נקודות בטיסות סאן דור וכן לצבור "יהלומים" למעמד.

כחלק מתהליך השינוי הכולל של החברה, השפה המיתוגית החדשה של סאן דור כוללת אייקון בצורה של גל, הלוקח השראה מתנועת גלי הים והתעופה. השפה הפרסומית הזו מתכתבת עם "שפת החלונות" שהשיקה אל על לפני כשנה, והיא מתאפיינת בצבעוניות קלילה וקיצית. צבעי הצהוב והתכלת נבחרו בהשראת השמש, השמיים והים.

צילום: יחצ סאן דורצילום: יחצ סאן דור

לאחרונה הציגה סאן דור את לוח הטיסות המעודכן לעונת הקיץ הקרובה, הכולל 10 יעדי נופש במרחק טיסה קצרה. מבחר אפשרויות החופשה כולל שילוב חופים וטבע, אטרקציות לכל המשפחה, חיי לילה, שופינג וקולינריה. לוח הטיסות כולל כ-40 טיסות שבועיות ליעדי רודוס וסלוניקי (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו) וקישינב (מולדובה). 

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "אני שמח להציג היום את האסטרטגיה החדשה של סאן דור, שמתמחה בטיסות ליעדי נופש קרובים עבור קבוצת אל על. האסטרטגיה נבנתה על מנת להעניק את הצעת הערך הטובה ביותר עבור הקהל הישראלי, הן מבחינת תמהיל היעדים העונתיים המשתנים, והן מבחינת השקיפות מול הלקוחות. כל זאת תוך הקפדה על מחירים הוגנים ושירות מבית אל על. בהמשך לכך, התחדשנו בשפה פרסומית חדשה צעירה צבעונית ואנרגטית שמשקפת את רוח המותג ואת אופי יעדי הנופש אליהם אנו טסים. אני נרגש להציג את הסיפור החדש של סאן דור לצד הסיפור של אל על. אנו ממריאים לדרך חדשה ונמשיך להציע לקהל הישראלי את האפשרות להגיע ליעדי הנופש הקרובים והמפתיעים."

סאן דורסאן דור

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאן דורמנכ"ל סאן דוראל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: