אא

"הסברנו לחברות התעופה שהמצב שונה ממה שרואים בחדשות"

ביום אחד מצאה את עצמה חברת ממן אוויאיישן, המייצגת חברות תעופה רבות שטסות לישראל, במצב בו מרביתן מפסיקות להפעיל את הקווים. בראיון לפספורטניוז סיפר מנכ"ל החברה' עופר ריינהרדט' על השיחות אל תוך הלילה - וגם על חברת התעופה הזרה שעדיין לא טסה לישראל ורוצה להתחיל לעשות זאת - בזמן מלחמה: "מאמינים שצריך לתת ללקוח את המפה כולה"

עופר ריינהרדט מנכ"ל ממן אוויאיישן עופר ריינהרדט מנכ"ל ממן אוויאיישן

כולנו רואים את הכותרות בחדשות - חברה זו או אחרת חוזרת לארץ. אבל מאחורי הכותרות ישנם אנשי הקשר, נציגי חברות התעופה הזרות בישראל שמצאו את עצמם מסבירים למנהלי החברות בחו"ל ומשכנעים אותם לחזור ולהפעיל את הקווים לישראל וממנה.

"היו לנו המון שיחות אל תוך הלילה, כדי להסביר להם שהמצב פה הוא לא כמו שנראה", סיפר עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן בראיון באולפן השקוף של פספורטניוז במסגרת יריד IMTM.

אפשר להניח שעד היום לא חווית משהו דומה לחצי השנה האחרונה בתחום.

"בכל פעם צץ משהו אחר. פעם מלחמה, פעם קורונה, אבל ככה - לא היה לנו. כמדיניות, החלטנו שאנחנו לא מוציאים אף עובד לחל"תשמרנו על כל הצוות, החלטנו שאי אפשר לעשות מהעובדים 'יו יו'. אני חושב שבסך הכל עברנו את המשבר הזה בצורה טובה. לא כמו שדמיינו אמנם, חשבנו שיהיה רבעון אחרון של 2023 הכי טוב שיש, והייתה שנה מצוינת".

מה היתה התגובה המיידית של החברה לאירועי 7 באוקטובר?

"התעשתנו די מהר, התחלנו לחפש אלטרנטיבות, פיתוחים עסקיים נוספים, פתרונות ללקוחות. החוכמה היא לא לתת שירות ללקוח היום בכלים שיש, אלא להיות מאוד יצירתי וזה מה שעשינו. זה מצריך את החברה לבצע התאמות מהירות".

תן לנו כמה חברות תעופה שחוזרות בקרוב ועדיין אנחנו לא יודעים עליהן?

"אני עוד לא יכול, אבל תתפלא לדעת שיש חברות שעדיין לא טסו לישראל בכלל, ובודקות את הקו לישראל - וזה קטע מטורף".

סינגפור איירליינס בדרך לנתב"ג?

"אני לא אומר לך את זה, אבל אני אומר לך שמתעניינים בקו - ועוד דווקא עכשיו, כשאתה אתה מקבל פנייה כזו אתה אומר 'רגע, מה, הם השתגעו? הם לא יודעים שיש מלחמה בישראל? אבל כאן אנחנו נכנסים עם תוכנית עבודה מסודרת ועם מודעות גדולה למצב וזה אולי הסוד של ההצלחה. אנחנו מאמינים שצריך לתת ללקוח את המפה כולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממן אוויאישןעופר ריינהרדטIMTMIMTM 2024

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: