אא

בעקבות ההצפות בדובאי: העדכון המיוחד של משרד החוץ הישראלי

הגשמים שהציפו את נמל התעופה הבינלאומי בדובאי נחלשים, אך ההערכה היא כי חזרת לוח הטיסות לפעילות סדירה תתרחש מחר, אם לא מחרתיים. בממשל מכחישים טענות לזריעת עננים שגרמה ל"גשם של שנתיים ביומיים". משרד החוץ הישראלי: "הקונסול בדובאי בוחן את המצב מול הרשויות, מומלץ להיות בקשר עם חברות התעופה"

נמל התעופה DXB (צילום: SHUTTERSTOCK) נמל התעופה DXB (צילום: SHUTTERSTOCK)

הגשמים העזים באזור נמל התעופה של דובאי שהחלו אמש, נמשכו גם הבוקר. בשעות האחרונות נחלש הגשם, אך ההצפות בנמל התעופה DXB נמשכות, והנזקים לטרמינל ולמסלולים בנמל התעופה כבדים.

בממשלה האמירותית הכחישו היום בהודעה לתקשורת את הטענות לפעילות של "זריעת עננים" שהביאה לגשמים העזים, אותם מגדירים כבר בתקשורת המקומית כ"גשם של שנתיים ביומיים" - שכן באזור דובאי לרוב, הגשמים מעטים מאוד.

משרד החוץ הישראלי פרסם עדכון מיוחד למטיילים בעניין, בו נכתב: "בעקבות מזג האוויר הסוער, נמל התעופה המקומי הוצף והדרכים אליו עדיין חסומות נכון לשעה זו. בהמשך לבחינת המצב של קונסול ישראל בדובאי מול הרשויות המקומיות, מומלץ לעמוד בקשר עם חברות התעופה דרכן נרכשו כרטיסי הטיסה על מנת לקבל פרטים על חידוש פעילות הטיסות".

בינתיים לוח ההמראות והנחיתות בנמל התעופה של דובאי נצבע אדום והשיבושים צפויים להימשך עד מחר, שכן טיסות רבות בוטלו ויקח זמן עד שהלוח יחזור לשגרה.

למרות הודעת Fly Dubai, טיסות רבות של החברה - לרבות לאירופה, עדיין מבוטלות, כמו גם כל הטיסות שתוכננו להמשך היום לישראל. טיסה LY972 של אל על בוטלה שכן המטוס חזר על עקבותיו הבוקר ולא הוריד את הנוסעים בדובאי, לאחר שהוסט לאבו דאבי.

גם המשך הערב עמוס בביטולים, בין היתר של חברות התעופה מסעודיה, מהודו ומטורקיה. נכון לשעות אלה ההערכה היא כי רק מחר (חמישי) במהלך היום ישוב לוח הטיסות לפעילות סדירה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויותDXBביטול טיסות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: