אא

עכשיו זה רשמי: SAS מצטרפת ל-SkyTeam

חברת התעופה הסקנדינבית תצטרף לברית החברות ב-1 בספטמבר 2024. חברי EuroBonus יוכלו לצבור נקודות ולהשתמש בשירותי ברית החברות. וגם: תזכורת לחברות בקבוצה

צילום: SAS צילום: SAS

מ-1 בספטמבר 2024: חברה חדשה ב-SkyTeam. חברת התעופה הסקנדינבית Scandinavian Airlines (או SAS בשמה המסחרי המוכר) מצטרפת רשמית לברית החברות, אחרי אינספור הודעות ושמועות בנושא.

במסגרת הצטפרותה של SAS, כמו מעמד כל אחת מהחברות בברית, חברי תוכנית הנאמנות שלה, EuroBonus, יוכלו לצבור נקודות בטיסות של כל אחת מהחברות האחרות בברית. מחזיקי מעמד יוקרה יוכלו לעשות שימוש בטרקלינים של SkyTeam ובשירותי SkyPriority.

SAS . צילום: ShutterstockSAS . צילום: Shutterstock

בהודעת החברה נכתב: "ההצטרפות תחזק את מעמדן של החברות בברית על ידי מתן גישה טובה יותר לנמלי תעופה חשובים בסקנדינביה, החברות פועלות כדי להבטיח מעבר חלק לברית החדשה עבור כל הלקוחות וחברי SAS EuroBouns".

פטריק רו, מנכ"ל SkyTeam: "אנו שמחים לקבל את פני SAS באופן רשמי לברית שלנו. SAS ידועה בכך שהיא אמינה ומציעה איכות ושירות מצוינים והיא משתלבת היטב עם ההתמקדות של SkyTeam בשיפור חווית הלקוח".

החברות בברית SkyTeam שטסות לנמלי התעופה ה"ביתיים" של SAS בקופנהגן, אוסלו ושטוקהולם הן דלתא, אייר פראנס, KLM וחברת התעופה הלבנונית MEA.

צילום: SASצילום: SAS

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SkyteamSAS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: