אא

ככה עושים את זה נכון: המדינה שמממנת חופשה ליותר מ-100,000 תושבים

תיירות היא מוצר צריכה בסיסי. את זה הבינו כבר ביוון, שם החליטו לצאת בפרויקט "תיירות לכולם", במסגרתו המדינה מסבסדת חופשות בתוך המדינה עבור תושבים מעוטי יכולת

באלוס כרתים (צילום: Shutterstock) באלוס כרתים (צילום: Shutterstock)

בזמן שאצלנו ענף התיירות עדיין לא רואה את האופק, יש מקומות לא רחוקים, בהם לוקחים את החופשה לשלב הבא. 

ממשלת יוון מממנת השנה חופשות בתוך גבולות המדינה, כלומר תיירות פנים, ל-107,204 מעוטי יכולת או כאלה העונים על קריטריונים מסוימים במסגרת התוכנית הממשלתית "תיירות לכולם 2024".

המועמדים המתאימים שעונים על הקריטריונים, נכנסים להגרלה שהזוכים בה מקבלים את הודעה אישית על זכייה. 

מדובר בהצלחה גדולה לתוכנית, כאשר על פי נתוני משרד התיירות היווני, ניגשו בסופו של דבר להגרלה 972,893 אזרחים יווניים, מתוכם כאמור נבחרו 9% בחופשה - מספר קטן מאוד ביחס לכ-10 מיליון תושבי יוון, אך עדיין - יותר מכלום.

בפועל, מדובר בסוג של כרטיס אשראי שמקבלים הזוכים (בדומה לתווי שי), אותו הם יכולים לממש במלונות ומתחמי נופש נוספים ברחבי המדינה, בסכום של 200-400 אירו, כאמור על פי קריטריונים נבחרים, לרבות יכולת כלכלית והרכב התא המשפחתי.

מטרת התוכנית, לדברי שרת התיירות היוונית, אולגה קפלוגיאני, היא לעודד תיירות פנים ולהאריך את עונת התיירות לטובת הכלכלה המקומית. "הרעיון הוא להנגיש את התיירות לכמה שיותר אזרחים, תוך הרחבת הקריטריונים. הבטחנו כי ליותר זכאים תהיה הזדמנות לגלות את יופייה של יוון עד סוף השנה", אמרה השרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןמשרד התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: