אא

בשל המתיחות הביטחונית: "הקרוזים העולמיים" של Princess לא יעברו במזרח התיכון

חברת השייט הודיעה על שינוי מסלול הנסיעה של שתי ההפלגות העולמיות ב-2025. המעבר והעצירות במזרח התיכון בוטלו, עצירות באפריקה ובאירופה נוספו: "אירועים בינלאומיים שאינם בשליטתנו"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

"לאחר שיקול דעת מדוקדק ובהתייעצות עם מומחי אבטחה עולמיים ורשויות ממשלתיות, אנחנו יודעים שהאורחים שלנו יבינו את שינוי המסלולים". את ההודעה החריגה הזו פרסמה השבוע חברת השייט Princess, שהחליטה לבטל את מעבר ספינותיה בים האדום בשל המצב הביטחוני באזור.

ההפלגות העולמיות של Princess, שתיים במספר שאמורות לצאת ב-2025, יבצעו מעקף ויעצרו באפריקה ובנקודות נוספות באירופה.

"האירועים הבינלאומיים שאינם בשליטתנו מצריכים אותנו לעשות את השינויים המדוברים אך אנחנו מבטיחים שההפלגות העולמיות ישמרו על מסלולי טיול עשירים עם עצירות מדהימות לאורך חופי מערב אפריקה והים התיכון", נכתב בהודעת החברה.

השייט העולמי הוא למעשה יותר ממאה ימים של הפלגה. במהלכה מבקרים המפליגים ב-46 יעדים, ב-24 מדינות ובשש יבשות.

על פי התוכנית המקורית שלא תצא לפועל, העצירות המרכזיות של ההפלגה שלא יתקיימו הן בדובאי, ובעקבה שבירדן, וכפועל יוצא מזה יבוטל המעבר בתעלת סואץ, כאשר כאמור ההפלגה תקיף את אפריקה במקום העצירות המקוריות.

לאחרונה הודיעה החברה גם על ביטול העצירה המתוכננת להפלגה אחרת בסנטוריני, אך במקרה זה לא מדובר במצב הביטחוני שהביא לביטול העצירה אלא לעומס תיירים - מה שמכונה בשפה המקצועית "תיירות יתר", שלא מאפשר עצירה ביום בו אמורים להגיע 17,000 תיירים (מרביתם מהפלגות) ביום אחד לאי היווני. קראו חדשות וידעות נוספות בנושא הפלגות וקרוזים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: PRINCESS CRUISESחברת קרוזים הפלגות נופש

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: