תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

מיטה בין כוכבים: קטגוריה חדשה ב-Airbnb תיקח אתכם אל הבתים המפורסמים בעולם

אפליקציית השכרת הדירות לטווח קצר, Airbnb, פותחת את Icon: אפשרות ללון בתוך אטרקציות משוגעות - בתים מהסרטים, מוזיאונים, מכוניות מירוץ והגשמת חלומות נוספים: "החוויות הכי יוצאות דופן בכדור הארץ"

חולמים לישון שם? Airbnb יאפשרו לכם (צילום: Airbnb) חולמים לישון שם? Airbnb יאפשרו לכם (צילום: Airbnb)

חלמתם פעם לישון בבית מתוך הסרט UP? עכשיו אולי תוכלו להגשים את החלום. ב-Airbnb נפתחה קטגוריה חדשה בשם Icon, המאפשרת לישון בבתים מפורסמים ובאטרקציות מיוחדות בתחומי המוזיקה, הקולנוע, הטלוויזיה, האמנות, הספורט ועוד.

"האייקונים לוקחים אותך לתוך עולמות שהיו קיימים רק בדמיון - עד עכשיו", אמר בריאן צ'סקי, מייסד שותף ומנכ"ל Airbnb. "ככל שהחיים הופכים ליותר ויותר דיגיטליים, אנחנו מתמקדים בהבאת הקסם אל העולם האמיתי. יצרנו את החוויות הכי יוצאות דופן על פני כדור הארץ".

רוצים לישון במוזיאון בפריז? (צילום: AIRBNB)רוצים לישון במוזיאון בפריז? (צילום: AIRBNB)

Airbnb חושפת בשלב ראשון 11 אטרקציות ואפשרויות ללינה מיוחדת, ביניהן הבית מהסרט המצויר "UP" של דיסני ופיקסאר. הבית המורם על נוף עם בלונים ממש כמו בסרט, ממוקם בין הסלעים האדומים של Abiquiu בניו מקסיקו, ארה"ב.

אטרקציה נוספת היא מוזיאון פרארי בעיר מראנלו באיטליה. כאן ניתן לישון במיטה מעוצבת מאותו כמו מושבי פרארי, לצד "חבילת אטרקציות" כמו נהיגה במכונית פרארי והשתתפות במירוץ אמיליה-רומנה כ-VIP.

עוד אטרקציות לינה במוזיאון ד'אורסה בפריז, בזמן המשחקים האולימפיים, כאשר תוכלו לראות את טקס הפתיחה מהחלון של החדר, "אקס מן", הבית הסגול של הזמר המנוח פרינס במיניאפוליס ועוד.

כן, אלה מיטות (צילום: AIRBNB)כן, אלה מיטות (צילום: AIRBNB)

למרות הייחודיות של מקומות הלינה, ב-Airbnb מבטיחים שכולם מתומחרים בפחות מ-100$ ללילה.

לצד החידושים המשעשעים הללו, ב-Airbnb הכריזו גם על מספר חידושים באפליקציה עצמה, בעיקר כאלה שיהפכו את התפעול שלה לקל יותר עבור השוכרים והמשכירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: airbnbדירות Airbnb

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: