אא

מ-7 באוקטובר למצעד החיים: האזינו לקברניט שריגש את הנוסעים לפולין

על הטיסה למצעד החיים שייערך בפולין, היו שורדי שואה שחלקם עברו גם את טבח 7 באוקטובר. קברניט ארקיע נועם אדר פנה לנוסעים במערכת הכריזה: "על הטיסה הרבה אנשים שחוו חוויות לא קלות, אני מאחל לכולנו שנמצא את השקט ושנזכה לראות את כל מי שעדיין לא חזרו – שיחזרו הכי מהר שאפשר. עכשיו"

מצעד החיים (צילום: SHUTTERSTOCK) מצעד החיים (צילום: SHUTTERSTOCK)

מצעד החיים בין המחנות אושוויץ לבירקנאו ייערך מחר (6.5.24) בפולין. בצעדה ייקחו חלק 55 שורדי שואה מרחבי העולם, כולל שורדי שואה שעברו את אירועי 7 באוקטובר.

הצעדה תדגיש השנה את הקריאה המחודשת "לעולם לא עוד" ואת הסולידריות העולמית עם העם היהודי, על רקע העלייה העולמית באנטישמיות. בימים האחרונים יצאה גם נסיעת רכבת מיוחדת ומרגשת מבודפשט לאושוויץ.


האזינו לדברים המרגשים של קברניט ארקיע נועם אדר (צילום: אלעד רובינשטיין)
 

הבוקר (ראשון 5.5.24) נחתה בקרקוב לקראת מצעד החיים, טיסה IZ327 ועליה שורדי שואה, תושבי קיבוצי העוטף וכאמור גם כאלה שעברו את אירועי 7 באוקטובר. 

לקראת נחיתת המטוס בקרקוב, פנה קברניט הטיסה נועם אדר לנוסעים במערכת הכריזה ואמר בהתייחסו אליהם וגם לחטופים שעדיין בעזה: "אני יודע שעל הטיסה יש הרבה אנשים שחוו חוויות לא קלות ועוברים על כולנו ימים לא פשוטים. אני רוצה לאחל לכולנו שנמצא את השקט ובעיקר נזכה לראות את כל האנשים שעדיין לא חזרו - שיחזרו הכי מהר שאפשר. עכשיו. אני מקווה לראות את כולכם בבית ביחד. נאחל לכולנו ימים טובים ושהייה מלמדת בפולין".

מצעד החיים (צילום: SHUTTERSTOCK)מצעד החיים (צילום: SHUTTERSTOCK)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מצעד החייםפוליןקרקובארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: