אא

בעוד פחות משנה: אלה התאריכים ליריד IMTM 2025

הנהלת יריד התיירות הבינלאומי הישראלי IMTM מסכמת את היריד לשנת 2024: "אחת התקופות המאתגרות, המשכנו קדימה". וגם מכריזים על תאריכי היריד לשנה הבאה: 11-12 בפברואר 2025

IMTM (צילום: IMTM) IMTM (צילום: IMTM)

יריד התיירות IMTM הבא יתקיים ב-11 וב-12 בפברואר 2025. כך הודיעה היום (שני) הנהלת היריד, במסגרת הודעת סיכום של היריד לשנת 2024.

"למרות שעמדנו בפני אחת התקופות המאתגרות ביותר בתעשייה, המשכנו קדימה עם IMTM 2024. האירוע השנה, למרות שהיה קטן יחסית, היה עמוק בהשפעתו וברוחו", כתבו מנהלי היריד והוסיפו: "הגיעו אלפי אנשי מקצוע מסורים בתחום התיירות ומדינות נבחרות שעמדו לצדנו, והציגו את התרבויות שלהם".


סרטון הסיכום: כך נראה יריד התיירות IMTM לשנת 2024


עוד כתבו כי "באמצעות מפגשים חיוניים והאקתון התיירות הראשון אי פעם, ציידנו את המשתתפים באסטרטגיות לחידוש התיירות לישראל".

יריד התיירות לשנה זו, כזכור, נדחה בשל המלחמה מחודש פברואר לתחילת חודש אפריל 2024. ולמרות המצב הביטחוני המורכב יותר מעשר מדינות זרות בכל זאת הגיעו והציגו את עסקי התיירות שלהן ביריד שנערך באקספו תל אביב.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

בכירי ענף התעופה, המלונאות וכלל ענף התיירות הגיעו במהלך היריד לאולפן פספורטניוז השקוף שהוקם בשיתוף היריד, התראיינו וסיפרו בעיקר על הפעילות בצל המלחמה.

כעת יש לקוות כי עד פברואר 2025 נחזור לשגרה, לתאריכים המקוריים, וליריד התיירות IMTM הבינלאומי-ישראלי במתכונת מלאה ועשירה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IMTMיריד תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: