אא

חשיפת פספורטניוז: Iberia Express מפסיקה להציע ארוחות ללא תשלום "עקב הסכסוך באזור"

במכתב ששיגרה החברה לסוכני הנסיעות חברת התעופה מקבוצת איבריה תולה את ההחלטה התמוהה במצב הביטחוני ואומרת: "עקב הסכסוך באזור, השירות הרגיל אינו מוצע בשלב זה"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

מה הקשר בין שירות הארוחות בטיסה לבין המלחמה באזורנו? לנו אין מושג, אבל אולי כדאי לשאול את חברת התעופה "Iberia Express" מקבוצת חברת התעופה הספרדית איבריה.

בהודעה מיוחדת שיצאה מטעם החברה היום (ראשון 12.5.24) לסוכני נסיעות בישראל, נכתב כי "לידיעתך, מסיבות ביטחוניות עקב הסכסוך באזור, בטיסות המופעלות על ידי 'איבריה אקספרס' לתל אביב וממנה, השירות הרגיל אינו מוצע בשלב זה, ואין ארוחות מיוחדות. עד שניתן יהיה לשחזר את האספקה, יהיה זמין רק התפריט בתשלום ('Gastroteca Express')".

בחברה ממשיכים ומסבירים כי לא ניתן יהיה לבצע הזמנה של ארוחות מיוחדות, להן חשיבות גדולה כידוע, בעיקר עבור שומרי כשרות. בחברה התנצלו על "אי הנוחות".

קשה להבין מה הקשר בין אספקת הארוחות בטיסה לבין המצב הביטחוני בישראל. ההיגיון היחיד שאפשר למצוא הוא אולי משך השהייה על הקרקע בנתב"ג, אז מתבצעת הצטיידות בארוחות בזמן ההכנות לטיסה למדריד. אך באיבירה מציינים כי לא יוגשו ארוחות גם בטיסות בקו ממדריד לתל אביב כך שקשה למצוא היגיון גם בתיאוריה זו.

איבריה חזרה לטוס בקו לתל אביב עם מטוסי "איבריה אקספרס" מדגם A321neo כבר ב-1 באפריל ומבצעת חמש טיסות שבועיות בקו מדריד-תל אביב.

בהמשך להודעה התמוהה פנינו לאיבריה על מנת לקבל הסברים מה הקשר בין המצב הביטחוני לבין אופי השירות בטיסה. תגובת החברה תפורסם לכשתתקבל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איבריהiberiaמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: