אא

אמריקה קרובה: חברות התעופה שצפויות לחזור לישראל בחודש הקרוב

אחרי חודשים של השעיית טיסות, עצירות בדרך וניסיונות לחדש את הקווים, שתיים משלוש חברות התעופה האמריקאיות צפויות לחזור לטוס לנתב"ג במהלך יוני 2024. כמה תשלמו, ומה עם הלואו-קוסט?

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

תרשו לנו להיות קצת אופטימיים. אם לא תהיה החמרה נוספת במצב הביטחוני, שתיים משלוש חברות התעופה האמריקאיות צפויות לשוב ולהפעיל את הקווים בין תל אביב לניו יורק במהלך החודש הקרוב.

נכון להיום, אם לא יהיו שינויים (או החמרה במצב הביטחוני כאמור) חברת דלתא שעצרה את טיסותיה ב-7 באוקטובר, אמורה לחדש את טיסותיה לישראל ב-7 ביוני. החברה שכבר מספר פעמים דחתה את חזרתה לישראל, צפויה לשוב ולהפעיל טיסה יומית בקו לניו יורק.

 דלתא איירליינס. צילום: Shutterstock דלתא איירליינס. צילום: Shutterstock

יונייטד איירליינס שכבר חידשה את טיסותיה לישראל בחודש מרץ עם עצירה במינכן בדרך (לשם החלפת צוותים ואי-הלנתם בישראל) עצרה את טיסותיה פעם נוספת בעקבות המתקפה האיראנית בחודש שעבר.

החברה שהאריכה בשבועות האחרונים פעם אחר פעם את עצירת הטיסות, אמורה נכון להיום לחדש את הקו בין ניוארק לתל אביב ב-5.6.24, בעוד שבועיים בדיוק ממועד פרסום כתבה זו. יתר קווי יונייטד מישראל לארה"ב לא מתוכננים להתחדש בקרוב.

יונייטד איירליינס. צילום: 123rfיונייטד איירליינס. צילום: 123rf

ומה עם אמריקן איירליינס, חברת התעופה השלישית שטסה בין ארצות הברית לישראל? בניגוד למאמצים של יונייטד ודלתא לחדש את הקו, באמריקן הודיעו מראש כי הטיסות לישראל לא יחודשו עד חודש אוקטובר לפחות.

אמריקן איירליינס. עוד לא חוזרת (צילום: 123rf)אמריקן איירליינס. עוד לא חוזרת (צילום: 123rf)

כמה נשלם?

המחיר הזול ביותר שמצאנו בחודש יוני מנתב"ג לניו יורק ובחזרה עומד על 847$ עם יונייטד בתאריכים נבחרים. בדלתא תשלמו כבר לפחות 1,000$ לטיסה באותו מסלול ואל על, עדיין עם מחירים שנושקים ל-2,000$ בחודש יוני.

יש גם לואו-קוסט

אבל חברות התעופה האמריקאיות אינן היחידות שחוזרות אלינו בקרוב. גם ריינאייר, חברת הלואו-קוסט האירית, מתכננת לחזור לארץ בחודש הקרוב לאור פתיחת טרמינל 1 - טרמינל הלואו-קוסט של נמל התעופה בן גוריון. על הקווים, המחירים, התדירויות והתוכניות לעונת החורף של ריינאייר תוכלו לקרוא בכתבה זו.

ריינאייר. צילום: shutterstockריינאייר. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסדלתא איירליינסאמריקן איירליינסריינאיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: