אא

מנכ"ל סינגפור איירליינס אחרי התאונה: "מתנצלים מעומק הלב, משתפים פעולה עם החקירה"

אחרי כיס האוויר שגבה את חייו של נוסע בסינגפור איירליינס, מנכ"ל חברת התעופה גו צ'ון פונג מתנצל: "מצטערים מאוד על התקרית, 79 נוסעים ואנשי צוות - בהם גם פצועים רבים, עדיין בבנגקוק"

סינגפור איירליינס 777 (צילום: SHUTTERSTOCK) סינגפור איירליינס 777 (צילום: SHUTTERSTOCK)

כיממה לאחר מערבולת האוויר הקטלנית - מנכ"ל סינגפור איירליינס מדבר. ג'ו צ'ון פונג, העומד בראש חברת התעופה מהבטוחות והמצליחות בעולם, יצא היום (22.5.24) לתקשורת והתייחס בסרטון מוקלט לאירוע.

"אנחנו מצטערים מאוד על התקרית, שהסתיימה במוות של אדם אחד ופצועים רבים", אמר המנכ"ל. "סינגפור איירליינס שיגרה צוות לבנגקוק אמש ואנשינו מסייעים לקולגות על הקרקע. טיסת חילוץ ועליה 143 מהנוסעים ואנשי הצוות שיכלו לנסוע נחתה בסינגפור הבוקר ב-05:05".

לדברי מנכ"ל החברה, "79 נוסעים ואנשי צוות עדיין נמצאים בבנגקוק, כולל הפצועים שמקבלים טיפול רפואי לצד קרוביהם שהיו על הטיסה". עוד הוסיף ג'ו צ'ון פונג כי "סינגפור איירליינס תמשיך לספק להם את כל הסיוע הנדרש. אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם הרשויות הרלוונטיות בחקירת המקרה".

כזכור, אדם אחד נהרג ועוד כ-30 נפצעו אתמול בטיסת סינגפור איירליינס SQ321 מלונדון (הית'רו) לסינגפור, אחרי שהמטוס נקלע לכיס אוויר קטלני. תיעודים שונים שפורסמו ברשתות החברתיות מציגים את מסיכות החמצן שנשלפו בעת האירוע.

בחברה אמרו כי על מטוס הבואינג 777-300ER היו 211 נוסעים ו-18 אנשי צוות. טרם ברור מה הביא לתוצאות הקטלניות של כיס האוויר ומדוע הן היו חמורות הרבה יותר מאשר תופעות דומות קודמות. החקירה נמשכת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: