אא

אחרי כמעט 8 חודשים: הדיוטי פרי בטרמינל 1 חוזר לפעילות

עם פתיחתו המחודשת של טרמינל 1, גם חנויות הדיוטי פרי ייפתחו. החנות המרכזית של ג'יימס ריצ'רדסון עברה שיפוץ וחידוש ומבטיחה מגוון מותגים רחב יותר ומחירי מבצע לטסים. וגם: תזכורת למסעדות הוותיקות והחדשות בטרמינל

צילום: דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון צילום: דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

בלילה שבין שישי לשבת ייפתח טרמינל 1 לטיסות בינלאומיות - ואיתו גם הדיוטי פרי. הטרמינל שכבר שב לפעול בטיסות הפנים לאילת, יחזור לפעילות מלאה בסוף השבוע הזה (1.6.24).

חנות הדיוטי פרי המרכזית של ג'יימס ריצ'רדסון עברה שיפוץ וחידוש, ובדיוטי מבטיחים יותר מותגים ומבצעים לטסים. בין המוצרים החדשים שנוספו: מותג טיפוח השיער K18, מגוון בשמים של מותג הפרימיום Creed, מותג האיפור המוביל Benefit, עמדה חדשה למותג אסתי לאודר, מותגי Dior, CHANEL ועוד.

עוד נוספה בחנות עמדה למוצרים מוקטנים: מוצרי טיפוח, איפור וטואלטיקה של שניתן להעלות לטיסה. גם קו מוצרי הקופה שודרג והוא מציע לנוסעים מגוון רחב של מוצרים.

מעכשיו יתאפשר גם לחרוט הקדשה אישית על בושם שנרכש בדיוטי והוזמן באתר לפני הנסיעה. הבושם ימתין לכם באריזת מתנה ביום הנחיתה.

בדיוטי פרי ממליצים לבצע הזמנת מוצרים מראש, באמצעות אתר החברה, לשלם בחנות ולאסוף את המוצרים בעמדת שמירת הקניות עם החזרה. ניתן להזמין אונליין מוצרים שקיימים בדיוטי פרי של טרמינל 3 - גם אם אתם טסים מטרמינל 1 ולקבלם בחזרה לישראל.

שני ענבר קריטי, סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון: "למרות התקופה המאתגרת, שימרנו את צוות העובדים ככל הניתן. אנו מברכים את העובדים שחזרו אלינו ואל מקום עבודתם ומאחלים לכל בית ישראל קיץ שקט ונסיעה טובה".

ומי עוד בטרמינל 1?

לצד חנות הדיוטי פרי המרכזית פועלות בטרמינל 1 גם החנויות הבאות: דיוטי פרי מרקט, לים צעצועים, שקם אלקטריק, חנות 019, סטימצקי, ג'ק קובה, פוט לוקר, קרולינה למקה ועוד.

במקביל לפתיחת הדיוטי פרי, יורחב גם מגוון המזון בטרמינל עם פתיחה של סניף "פיצה ברוקלין" באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1 ובית הקפה אילנ'ס (במקום ארומה).

אלה יפעלו לצד קפה קפה, מקדונלד'ס, ברגר קינג ורי-בר. נזכיר כי על פי חוק מוצעים מוצרים מוזלים ופועלות בטרמינל מכונות אוטומטיות לממכר מזון ומשקאות במחירים מפוקחים.

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, טרמינל 1, פועל משעה 03:00 עד 23:00 (במקביל לשעות פעילות הטרמינל)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיוטי פריטרמינל 1

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: