אא

300 מנכ״לי חברות תעופה, ארוחת ערב מלכותית ואנריקה איגלסיאס: הכנס ה-80 של יאט״א יצא לדרך

הכנס ה-80 של ארגון התעופה הבינלאומי (IATA) יצא הערב (ראשון) לדרך. את הטקס החגיגי פתח טים קלארק, נשיא אמירייטס. ״האסיפה מתחילה מחר, אבל הלילה - שבו לאחור, תירגעו, תעשו הרבה מינגלינג ותיהנו״, סיכם קלארק את נאומו

כנס התעופה העולמי של IATA בדובאי. צילום: פספורטניוז כנס התעופה העולמי של IATA בדובאי. צילום: פספורטניוז

ערב נוצץ במיוחד: כנס IATA השנתי (ארגון התעופה הבינלאומי) נפתח הערב רשמית. הכנס שמפגיש מאות חברות תעופה מרחבי העולם, נועד כדי שיתופי פעולה אסטרטגיים ולהפגיש בין ספקים ויצרנים בינלאומיים.

הערב המפואר כמו שרק אמירייטס יודעת להוציא לפועל כלל קוקטייל וארוחת ערב לצד הופעות של רקדנים והופעה חיה של הזמר המפורסם אנריקה איגלסיאס, שהרקיד את כל המנכ״לים הבכירים.

נשיא אמירייטס, טים קלארק. צילום: פספורטניוזנשיא אמירייטס, טים קלארק. צילום: פספורטניוז

את הכנס החגיגי פתח נשיא חברת התעופה אמירייטס, טים קלארק. ״עד כמה אני שמח לארח את הכנס בדובאי, בעיר הבית שלנו? זהו מקום שפתוח לעסקים עבור תיירים, הוא פתוח לאנשים שלהוטים לתרום את כישוריהם״, אמר בלהט קלארק. ״אנשים נוהרים לכאן מכל רחבי העולם, מחפשים את אורח החיים הנהדר באמצעות הסביבה הבטוחה לעבודה ומחייה. אני מקווה שאלו שנסעו לכאן כדי להיות איתנו, יוכלו גם לחוות חלק מזה״.

״דובאי משקיעה בתיירות מסחר ותשתיות קהילתיות. היא בונה יכולות כלכליות חדשות וסקטורים חדשים כמו בינה מלאכותית, וייצור בר קיימא. היא מתקדמת בתוכנית לשימוש בחשמל סולארי של 30% מכלל צריכת האנרגיה עד שנת 2030. דובאי מתכנתת להכפיל את סחר החוץ עד 2033 ולפתוח מסדרונות כלכליים חדשים. המדיניות של הבנקים בדובאי היא לא רק הבסיס של אמיירייטס, בעיר פועלות יותר מ-100 חברות תעופה שמייצרים קישוריות תחבורתית המובילה לערך אדיר למדינה ולכל הערים המחוברות לדובאי״, הוסיף קלארק.

״חברות התעופה הופכות את העולם לנגיש, עוזרות לכלכלות לשגשג ועוזרות לאנשים להשיג את שאיפותיהם. זה העסק שבו אנחנו נמצאים, וצריך להכיר בנו ככוח הטוב. כתעשייה אני חושב שיש לנו סיפור נהדר לספר, אנחנו רק צריכים לוודא שזה נשמע טוב יותר ולעורר באופן מכריע את המשאבים הקולקטיביים שלנו כדי להשפיע על המדיניות ולעצב את גורלנו. ולמה כולנו התכנסנו כאן הערב ברוח האחווה בתעשייה? אני רוצה להזכיר שעסקי חברת התעופה זה בעצם כיף, לפחות אני חשוב כך כי אחרת לא הייתי מגיע כל כך רחוק״, אמר בגאווה קלארק.

מנכ״ל קבוצת לופטהנז.  קרסטן שפורמנכ״ל קבוצת לופטהנז. קרסטן שפור

״אנו עובדים עם המהנדסים הטובים ביותר שיש במדעי התעופה, ואנחנו מעצבים מוצרים. הניסיון שלנו נצרך על ידי מיליארדי אנשים כשהם טסים ברחבי העולם כדי לפגוש את אהוביהם, בנסיעת עבודה או סתם בשביל חופשה. אנחנו תעשייה עתירת מיומנויות, עתירת הון ותעשייה עתירת טכנולוגיה, אבל בסופו של יום, אנחנו עדיין בעסקים של אנשים. אף מטוס לא יטוס בעצמו, אז אני הולך לסיים בהערה זו - האסיפה הרשמית מתחילה מחר, יהיו הרבה דברים כדי לדון ולעבוד עליהם, אבל הלילה - פשוט תשבו לאחור, תירגעו, תעשו הרבה מינגלינג ותיהנו״, סיכם את הנאום החגיגי ופתח את החגיגות של הכנס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IATAדובאייאט"א

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: