אא

IndiGo תארח וכנס יאט״א ה-81 במספר יתקיים בשנה הבאה בדלהי

ההחלטה לארח את הכנס ה-81 של IATA ב-2025 בהודו התקבלה בכנס המתקיים השבוע בדובאי. זו תהיה הפעם השלישית שהאסיפה הכללית של IATA תתכנס בהודו. מנכ״ל יאט״א: ״עם הזמנות שיא של מטוסים, צמיחה מרשימה ופיתוחי תשתית ברמה עולמית, הודו במסלול להפוך לשוק התעופה השלישי בגודלו בעולם״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

איגוד חברות התעופה הבינלאומי (IATA) הודיע ​​כי ענקית התעופה ההודית אינדיגו (IndiGo) נבחרה לארח את האסיפה הכללית השנתית ה-81 של IATA ואת פסגת התעופה העולמית בדלהי, הודו, ב-8-10 ביוני 2025.

ההחלטה לארח את ה-81 של IATA בהודו התקבלה באסיפה ה-80 של IATA המתקיימת השבוע בדובאי. זו תהיה הפעם השלישית שהאסיפה הכללית של IATA תתכנס בהודו, לאחר שהתקיימה כבר בהודו ב-1958 וב-1983.

"אנו מצפים לקבץ את תעשיית התעופה בדלהי, השער של הודו, לאסיפה ה-81 של IATA בשנת 2025. עברו למעלה מארבעה עשורים מאז התכנסה התעשייה לאסיפה כללית של IATA בדלהי. עם הזמנות שיא של מטוסים, צמיחה מרשימה ופיתוחי תשתית ברמה עולמית, הודו נמצאת במסלול להפוך לשוק התעופה השלישי בגודלו בעולם בעשור זה. עם פוטנציאל כה בהיר, זה הזמן המושלם עבור אסיפת IATA לחזור להודו ולחזות בהתפתחויות המרגשות הללו ממקור ראשון", אמר ווילי וולש, מנכ"ל IATA.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

"אינדיגו גאה להיות חברת תעופה מארחת לכנס ה-81 של IATA ומצפה לקבל את פני קהילת התעופה העולמית לדלהי בשנת 2025. הודו, הופכת לכלכלה השלישית בגודלה בשנים הקרובות ומובילה את המהפכה התעשייתית הרביעית עם שימוש בבינה מלאכותית. , הוא אומה בתנועה. העלייה של הודו בנוף התעופה העולמי בשנים האחרונות הייתה לא פחות ממדהימה, אמר פיטר אלברס, מנכ"ל אינדיגו.

"אינדיגו נותנת "כנפיים" להודו מאז שנת 2006 ויותר ויותר מתרחבת גם בינלאומית. בהתבסס על תעופה מצויינת ועם הגיוון הייחודי של הודו, אנו מצפים לעסוק בדיאלוגים משמעותיים שמטרתם לפסל את נוף התעופה העולמית סביב נושאים חשובים כמו בטיחות, גיוון, שוויון והכלה, כמו גם קיימות והביקוש העולמי הגובר לטיסות", אמר אלברס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IndiGoהודודלהייאט"אIATA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: