אא

ציון דרך משמעותי: TUS Airways הפכה לחברה רשמית ב-IATA

הישג חשוב לחברת התעופה הקפריסאית שהפכה רשמית לחברה באיגוד התחבורה האווירית הבינלאומי. אחמד עלי, מנכ״ל החברה: ״נרגשים להיות חברים ב-IATA, חברות זו מדגישה את מחויבותנו להעניק לנוסעינו את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות, יעילות ושירות לקוחות״

מימין לשמאל: אחמד עלי - מנכ"ל TUS Airways ורפאל שוורצמן - סגן נשיא יאט"א. צילום: TUS Airways מימין לשמאל: אחמד עלי - מנכ"ל TUS Airways ורפאל שוורצמן - סגן נשיא יאט"א. צילום: TUS Airways

TUS Airways רושמת היום (ד׳, 5 ביוני) הישג משמעותי, עם הכרתה כחברה רשמית ב-IATA (איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי).

המהלך החשוב של חברת התעופה הקפריסאית, שמפעילה כיום טיסות ישירות מישראל למגוון יעדים, מגיע לאחר שמוקדם יותר השנה השלימה החברה את ביקורת הבטיחות המבצעית של האיגוד (IOSA).

ההצטרפות של TUS לאיגוד, מדגישה את מחויבותה של החברה לשמור על רמות הבטיחות, הביטחון והיעילות התפעולית הגבוהוה ביותר לאורך כל פעילותה. בנוסף, חברות זו תספק לחברה גם גישה למומחיות ולניסיון של IATA בנוגע לתקנים עולמיים וכן לפרוטוקולי בטיחות וביטחון המתקדמים ביותר.

אחמד עלי, מנכ״ל TUS Airways: ״אנו נרגשים להיות חברים ב-IATA, חברות זו מדגישה את מחויבותנו להעניק לנוסעינו את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות, יעילות ושירות לקוחות. בהצטרפותנו ל-IATA אנו מחזקים את מחויבותנו למצוינות תפעולית והתרומה לקהילת התעופה העולמית. ציון דרך זה לא רק מחזק את יכולות התפעול של TUS AIRWAYS אלא גם משקף את החזון האסטרטגי שלנו לצמיחה ולמצוינות בענף התעופה העולמי״.

רפאל שוורצמן, סגן נשיא אזורי אירופה של IATA: ״אנו שמחים לקבל את TUS AIRWAYS כחברה ה-334 ב-IATA וה-126 באירופה, אנו מצפים לתמוך בהתפתחותה המתמשכת של חברת התעופה דרך מגוון שירותים ויוזמות. TUS Airways תורמת מאד לקישוריות ולחיבור האווירי של קפריסין שהיא קריטית עבור מדינת אי. הצטרפותה לאיגוד שלנו תסייע בבניית בסיס חברות רחב ומקיף יותר שיוביל לייצוג טוב יותר של התעשייה ויעזור לנו לעצב את עתיד התעופה לבטוח ולבר קיימא יותר״.

צילום:Shutterstockצילום:Shutterstock

כעת, כחברת האיגוד, חברת התעופה תהנה ממספר יתרונות משמעותיים וביניהם:

- שיפור הבטיחות והביטחון באמצעות גישה לתקני הבטיחות והביטחון של IATA, המבטיחים את הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות נוסעים ותפעול.

- יעילות תפעולית באמצעות השתלבות במערכות ובנהלים של IATA לשיפור היעילות בכל תחומי פעילות החברה.

- קישוריות גלובלית באמצעות השתתפות ברשת העולמית של IATA המאפשרת חיבורים ושיתופי פעולה חלקים יותר עם חברות תעופה בינלאומיות אחרות.

- השפעה באמצעות פלטפורמה למעורבות בדיאלוג העולמי בתחום התעופה ולתרומה לעיצוב מדיניות ותקנות התעשייה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TUSTus AirwaysIATA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: