אא

הישג משמעותי ל-TUS Airways: קיבלה אישור IOSA ראשון

יאט"א העניק לחברת התעופה הקפריסאית, שתחדש את טיסותיה לנתב"ג החל מ-25 בינואר, אישור חשוב לתקני בטיחות תפעוליים בתעשיית התעופה. מנכ"ל TUS: "ההישג משקף את המחויבות שלנו לעמוד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר"

TUS. צילום: יח"צ חברה TUS. צילום: יח"צ חברה

איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי (IATA) העניק לחברת התעופה הקפריסאית TUS Airways, המפעילה טיסות לישראל וממנה, אישור IOSA (IATA Operational Safety Audit), הראשון שלה. 

מ-TUS Airways נמסר היום (ה') כי החברה הוכיחה בהצלחה את מחויבותה לשמור על הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות, אבטחה ויעילות תפעולית לאורך כל פעילותה.

עוד מציינים בחברה כי הסמכת IOSA היא אמת מידה מוכרת בעולם לתקני בטיחות תפעוליים בתעשיית התעופה. "אבן דרך זו מסמנת הישג משמעותי עבור TUS Airways ומדגישה את המסירות הבלתי מעורערת של חברת התעופה להבטחת הבטיחות והרווחה של הנוסעים, הצוות והמטוסים שלה. הערכת IOSA היסודית הקיפה היבטים שונים של פעילות חברת התעופה, לרבות תפעול טיסה, תחזוקה, טיפול קרקעי ומערכות ניהול בטיחות ותאימות", נמסר. 

אחמד עלי, מנכ"ל TUS Airways: "אנו שמחים לקבל את אישור ה-IOSA הראשון שלנו, המהווה עדות לעבודה הקשה ולמסירות של כל הצוות שלנו. הישג זה משקף את המחויבות שלנו לעמוד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר בתעשייה. TUS Airways מביעה הערכת תודה לצוות המצוין שלה, לשותפים ולבעלי עניין ששיתוף הפעולה והמחויבות שלהם מילאו תפקיד מרכזי בהישג זה. אישור ה-IOSA מציב את TUS Airways כחברת תעופה אמינה ובטוחה, תוך שימת דגש על מאמציה המתמשכים לספק חווית נסיעה מצוינת ובטיחותית".

השבוע פרסמנו כאן לראשונה כי TUS חוזרת לנתב"ג עם 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, שני וחמישי החל מ-25 בינואר.

עוד נזכיר כי באחרונה פרסמנו כאן שקבוצת התיירות והתעופה קווי חופשה נכנסת להשקעה בחברת ב-TUS Airways, שהיא חברת בת של גלובל כנפיים ליסינג ואיש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley (מחזיק ב-50.1%). תשקיע 3 מיליון דולר ב-TUS Airways תמורת כ-33% ממניותיה. לאחר השלמת העסקה, יחזיקו כל אחד מהמשקיעים (כאמור גלובל ליסינג, Woolley וקווי חופשה) בחלקים שווים ב-TUS. כמו כן, במסגרת העסקה קווי חופשה תיקח חלק מהותי בניהול השוטף ויישום האסטרטגיה של TUS. זאת ועוד, במסגרת העסקה לקווי חופשה יש אופציה לתקופה של 4 שנים לרכישת המניות של שותפיה בחברת התעופה הקפריסאית ולהפוך להיות בעלת שליטה יחידה בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Tus AirwaysTUS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: