אא

אל על מאחורייך: סעודיה איירליינס חתמה על הסכם קוד-שייר עם וירג'ין אטלנטיק

ההסכם בין חברת הדגל הלאומית של ערב הסעודית ווירג'ין אטלנטיק יאפשר לנוסעים הסעודים לטוס ליעדים בארצות ובקריביים דרך הית'רו ומנצ'סטר בבריטניה ולנוסעי וירג'ין לטוס לג'דה ולריאד ומהן בטיסות המשך

דרימליינר של סעודיה איירליינס. צילום: shutterstock דרימליינר של סעודיה איירליינס. צילום: shutterstock

ימים ספורים לאחר ההודעה על החתימה על הסכם קוד שייר בין וירג׳ין אטלנטיק לחברת אל על, חברת התעופה הבריטית חושפת הסכם קוד שייר נוסף עם חברת סעודיה איירליינס.

ההסכם בין שתי חברות התעופה אשר בברית SkyTeam העולמית, אמור לספק מגוון הטבות לנוסעי חברת הדגל הסעודית ולנוסעי וירג'ין אטלנטיק, ולהרחיב את רשתות הנתיבים של שתי חברות התעופה.

במסגרת הסכם הקוד-שייר הנוסעים יוכלו לרכוש טיסות משולבות הן בסעודיה איירליינס והן בוירג'ין אטלנטיק בכרטיס בודד בתהליך הזמנה פשוט ויעיל.

בנוסף, הנוסעים המתמידים יכולים למנף את ההטבות בחברות הקיימות שלהם ולצבור נקודות לקראת שדרוגי סטטוס בשתי חברות התעופה. יש לציין שחברי AlFursan של סעודיה איירליינס כבר יכולים להרוויח ולממש מיילים בטיסות וירג'ין אטלנטיק.

במסגרת ההסכם הנוסעים מערב הסעודית יוכלו לנסוע בצורה חלקה מג'דה וריאד לעשרה יעדים ברחבי ארצות הברית והאיים הקריביים דרך נמלי התעופה הית'רו ומנצ'סטר בבריטניה תוך שימוש ברשת הטיסות הענפה של וירג'ין אטלנטיק. יתר על כן, נוסעי וירג'ין אטלנטיק הנוסעים מארצות הברית יוכלו להזמין בנוחות טיסות דרך שדות התעופה הית'רו בלונדון ומנצ'סטר ולהתחבר לשירותי הטיסה של סעודיה איירליינס בג'דה ובריאד.

כזכור בשבוע שעבר פרסמנו כי נחתם הסכם שיתוף פעולה בין אל על לבין וירג'ין אטלנטיק. במסגרת ההסכם שנחתם בדובאי בכנס יאט״א, יוכלו לקוחות שתי החברות לטוס ללונדון בטיסות אל על ושל וירג'ין בקוד משותף: קוד אל על (LY) יתווסף לטיסות של וירג'ין בקו, והקוד של וירג'ין אטלנטיק (VS) יתווסף לטיסות שמופעלות על ידי אל על. גם חברי המועדונים של החברות ייהנו מהטבות הדדיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקסעודיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: