אא

קריסת חברת התיירות הגרמנית: ענקית הטיולים TUI מתגייסת

בעקבות ההודעה על פשיטת הרגל של FTI, חברת התיירות השלישית בגודלה באירופה: החברה הגדולה ביבשת הודיעה כי תציע חלופות לנוסעי החברה שחופשתם בוטלה. TUI מתחייבת לסייע גם לבתי המלון

צילום: TUI צילום: TUI

ענקית התיירות הגרמנית TUI, הקבוצה הגדולה ביותר בתחום באירופה, הודיעה כי תתגייס לסייע לנופשים שחופשתם נפגעה בעקבות קריסת חברת התיירות FTI, אף היא במקור מגרמניה.

כזכור, FTI הודיעה בשבוע שעבר על חדלות פירעון, בשל חובות שנצברו ואי-יכולת לעמוד בהחזרתם. על פי הודעת TUI החברה יוצרת קשר באופן יזום עם תיירים, מלונאים ורשויות מקומיות בספרד, טורקיה, יוון ובמצרים, ומציעה חבילות נופש עבור לקוחות FTI שחופשתם נפגעה.

החברה יוצרת קשר בשלב זה גם עם נופשים בספרד, ביוון, באיים המלדיביים, במקסיקו, בקובה וברפובליקה הדומיניקנית.

מטוס של TUI באיי יוון (צילום: Shutterstock)מטוס של TUI באיי יוון (צילום: Shutterstock)

"קריסת FTI היא בגדר חדשות קשות, ולבנו יוצא אל האורחים והעובדים שהושפעו מהאירוע הזה. כל אנשי צוות ההנהלה הבכירה שלנו בוחנים כעת דרכים לסייע לשותפים שלנו ולנוסעים שתכננו חופשת קיץ עם FTI".

מנכ"ל הקבוצה, סבסטיאן איבל, אמר כי שוחח בעצמו עם שר התיירות הטורקי כדי ליצור חלופות לחופשות שבוטלו.

עוד נאמר בהודעת הקבוצה כי "המחויבות שלנו לבתי המלון שהושפעו מקריסת FTI מוחלטת... אנחנו מקיימים דיונים במטרה לתמוך במלונאים בתקופה מאתגרת זו. אנחנו יודעים כמה חשובה חופשת הקיץ ולכן רוצים להציע הצעה מיוחדת ללקוחות FTI, אבל גם ללקוחות חדשים. נרכיב הצעות נוספות עם המלונאים בימים הקרובים".

כזכור, קרן הביטוח של FTI הודיע שתסייע בהחזר כספם של הנופשים שחופשתם נפגעה בשל קריסת החברה, אך בכל זאת – לרבות בעונת הקיץ, לקוחות רבים לא ירצו לוותר על החופשה. כפי שניכר מהודעת TUI, לפחות חלקם יוכלו בכל זאת כעת לצאת אליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TUIפשיטת רגלFTI

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: