אא

מנכ"ל ישרוטל: "איפה העובדים הזרים? אנחנו שוחקים את כוח האדם"

ליאור רביב תוקף את אי-הגעת העובדים שאמורים להחליף את אלה הפלסטינים, למרות החלטת הממשלה בעניין: הבעיה המרכזית שלנו היא המחסור החמור בעובדים לצד הביקושים שיש לנו. מאז הקורונה יש בעיה עם העובדים, וזה מקשה מאוד על ההתנהלות"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשת מלונות ישרוטל בדרך לרשום עוד עונה מצויינת, בזכות הנופשים הישראלים שתמיד הייתה הרשת מבוססת עליהם. עוד בטרם המלחמה, התמהיל עמד על כ-80% ישראלים נופשים לצד 20% תיירים בלבד במלונות הרשת.

אך עם זאת, המחסור החמור בכוח האדם עדיין מורגש. ליאור רביב, מנכ"ל הרשת, אומר בשיחה עם פספורטניוז: "לפני המלחמה היו לנו 400 עובדים פלסטינים והם חסרים לנו כיום. הבעיה המרכזית שלנו היא המחסור החמור בעובדים לצד הביקושים שיש לנו. מאז הקורונה יש בעיה עם העובדים, וזה מקשה מאוד על ההתנהלות".

רביב אומר כי המחסור לא פוגע באיכות המוצר. "לעולם לא ניתן לזה לפגוע. העובדים פשוט נקרעים בעבודה, וזה גורם לשחיקה רבה ולתחלופה גדולה של עובדים".

ליאור רביב. צילום: פספורטניוזליאור רביב. צילום: פספורטניוז

הממשלה החליטה לא מכבר להגדיל את מכסת העובדים הזרים בכלל המשק.

"עברה החלטה - אז איפה העובדים? בין ההחלטה של הממשלה לבין העובדה שיהיו עובדים כנראה יש הבדל של חודשים אם לא יותר. צריך לפתור את הבעיה הזו וכל מי שזה קשור אליו צריך לשנס מותניים. אין סיבה שלא יגיעו עוד עובדים זרים ונפתור את הבעיה הזו", מסכם רביב את הציפייה שלו לפתרון הבעיה.

כזכור, רביב הצהיר לא מכבר כי שנת 2024 תהיה השנה של תיירות הפנים- של הישראלים. ״תיירות הפנים אצלנו חזקה ברמה שאני לא זוכר כדוגמתה. התחלנו את חודש יוני בתפוסה של מעל 80% בממוצע במלונות הרשת. כרגע, יש לנו קיץ חזק מאוד באילת", אמר בשבוע שעבר ליאור רביב, מנכ״ל ישרוטל.

נזכיר כי למרות המלחמה, רשת ישרוטל רשמה רווח של כ-28.23 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2024. הרשת רשמה גם הכנסה כמעט דומה לרבעון המקביל אשתקד, כ-322.62 מיליון שקל לעומת 338.78 מיליון אשתקד והיא גם הפחיתה את ההוצאות לסך של כ-236 מיליון שקל לעומת כ-278 מיליון שקל אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ליאור רביבעובדים זרים למלונותישרוטלרשת מלונות ישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: