אא

ישיר לאחת מעיירות הספא היפות והאלגנטיות באירופה - קרלובי וארי

מהיום יעד חדש נוסף על מפת התיירות היוצאת מישראל: קרלובי וארי. טיסת הבכורה לעיירת הספא האלגנטית הצ׳כית, המצטיינת מעיינות מרפא עם סגולות רפואיות ייחודיות ובה מלונות משובחים, מסעדות, טיולי טבע ונחשבת לאחת הערים היפות באירופה המריאה הבוקר בשעה 06:20

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

עכשיו זה רשמי: טיסות ישירות מתל אביב לקרלובי וארי, צ׳כיה.

החל מהיום, יום שלישי, ה-25 ביוני 2024, חברת התיירות הישראלית Overseas מקבוצת ג׳נסיס, החלה להפעיל טיסות ישירות מישראל לעיירת הנופש והספא קרלובי וארי בצ’כיה.

טיסת הבכורה, המריאה הבוקר בשעה 06:20 מנתב״ג ותנחת בעוד כ-3 שעות בשדה התעופה של קרלובי וארי Karlovi Vary.

קרלובי וארי (בגרמנית: Karlsbad) היא עיירת ספא בצ׳כיה הצפונית ובירה נפרדת של נפה קרלובי וארי. העיר ממוקמת במפגש של נהרי אוהרה וטפלה, במרחק של כ-106 קילומטרים ממערב מעיר הבירה, פראג.

קרלובי וארי. פספורטניוזקרלובי וארי. פספורטניוז

כיום, קרלובי וארי נחשבת לאחת מערי הספא הבולטות באירופה והיא מוקפת בנופים ירוקים ובבנייני ברוקו וארט נובו.

העיר נחשבת ליעד פופולרי לתיירים רבים מרחבי העולם ומאפשרת למבקרים ליהנות ממגוון רחב של טיפולי ספא כולל טיפולים מיוחדים במים חמים, פסטיבלים, ולהנות מהשווקים המסודרים ברחובותיה.

אזור קרלובי וארי הממוקם במערב בוהמיה בצ'כיה מציע מגוון אפשרויות תיירותיות הכוללות גם טיולי אתגר וטבע וארכיטקטורה ייחודית.

אתרי המעיינות החמים והספא, מושכים אליהם תיירים רבים מדי שנה והעיר קרלובי וארי נבחרה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמי, בעיר מתקיימים גם מדי שנה אירועי תרבות מרכזיים ביניהם פסטיבל הסרטים.

ורד שורץ, מנכ״ל משותף של חבר Overseas הישראלית הממפעילה את הקו החדש אמרה : ״אנו מודים לממשל המחוז ולשדה התעופה על שיתוף הפעולה ןמעריכים מאוד את האמון שלהם במטייל הישראלי דווקא בשנה כזאת. אנו מאוד מאמינים ביעד הזה שמתאים לכולם החל מחובבי הספא ועד מטיילים ומשפחות שרוצים ליהנות מיערות, אגמים, ושלל אטרקציות״.

פיני קריינר, מנכ״ל משותף: ״היעד הזה משלים את מגוון של היעדים שבחרנו לפתוח השנה. יעדים ייחודיים , עשירים בטבע ופעילויות , יעדי ספא מפורסמים והכי חשוב בשנה זאת בטוחים לקהל הישראלי ובמחירים אטרקטיביים״.

נזכיר כי חברת OVERSEAS מפעילה השנה, גם קו טיסות ישיר מתל אביב לקובנה שבליטא הנחשבת לאחת הערים התוססות של צפון אירופה וכן קו ישיר לעיר פישטני שבסלובקיה., ו שהחל לפעול בחודש שעבר (מאי).

הטיסה הראשונה לקרלובי ואריהטיסה הראשונה לקרלובי וארי

צילום: יח״צצילום: יח״צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםצ׳כיהקרלובי וארי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: