אא

לא מה שחשבתם: אלה 10 יעדי החופשה האהובים באירופה

נציבות התיירות של אירופה מפרסמת את דירוג היעדים הפופולריים ביותר לחופשה ביבשת, על ידי תושבי היבשת. ומי במקום הראשון? הפתעה

ברצלונה (צילום: SHUTTERSTOCK) ברצלונה (צילום: SHUTTERSTOCK)

לאן באירופה מטיילים תושבי אירופה? נציבות התיירות הפנים-אירופית מפרסמת את הדוח החצי שנתי המפרסם את תוכניות הטיולים העתידיות של תושבי היבשת מחודש יוני ועד נובמבר הקרוב על פי מחקר מקיף שערכה הנציבות.

את המקום הראשון במחקר תופסת באופן מפתיע ספרד עם 7.6% מהנוסעים, למקום השני מגיעה איטליה עם 7.6% ולשלישי צרפת, אולי גם בזכות האולימפיאדה שבדרך עם 7% מכלל הנוסעים.

כיכר פלאסה דה סיבלס מדריד, ספרד. צילום: shutterstockכיכר פלאסה דה סיבלס מדריד, ספרד. צילום: shutterstock

בהמשך הטבלה ניתן למצוא את יוון עם 5.9% מהנסיעות. יוון לא נמצאת במקום גבוה יותר שכן התיירות למדינה היא עונתית ואינה כלל-שנתית עדיין, כפי שמתכננים בממשלה ולכן מחודש אוקטובר ועד לסוף השנה קיימת ירידה חדה בתיירות למדינה.

סיבה נוספת שעלולה להוות ירידה בתיירות ליוון היא השריפות במהלך עונת הקיץ שעברה שגם מתחילות כעת בעונה זו, אך אין ודאות כי ישנה השפעה ישירה על המספרים בגין סיבה זו.

יוון במקום הרביעי בלבד (צילום: shutterstock)יוון במקום הרביעי בלבד (צילום: shutterstock)

עוד בדירוג: גרמניה עם 4.6% במקום החמישי וקרואטיה מפתיעה עם 4.3% במקום השישי. את המקום השביעי תופסת פורטוגל ולאחריה אוסטריה, בלגיה במקום התשיעי. את המקום העשירי והאחרון ברשימה תופסת בריטניה.

בסך הכל נרשמה עלייה במספר הנשאלים במחקר שנשאלו האם הם מתכוונים לטייל בחצי השנה הקרובה. מדובר בעלייה של 6% מהמחקר הקודם – 76% מהנשאלים אמרו כי הם אכן מתכוונים לצאת לחופשה.

לונדון. הרחק מאחור (צילום: 123RF)לונדון. הרחק מאחור (צילום: 123RF)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרדאיטליהצרפתיווןנציבות האיחוד האירופיהנציבות האירופית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: