אא

easyJet תטוס לאי הספרדי הלוהט גם בעונת החורף

חברת הלואו קוסט שהפעילה עד כה את הקו מלונדון, גטוויק למנורקה במהלך הקיץ, תאריך את פעילותו לאורך כל השנה ולראשונה יופעל גם בחורף הקרוב

easyJet תפעיל קו שנתי למנורקה: shutterstock easyJet תפעיל קו שנתי למנורקה: shutterstock

easyJet ממשיכה להרחיב את פעילותה.

לאחר שהודיעה לא מכבר על הרחבת פעילותה עם השקת 60 קווים חדשים, חברת הלואו קוסט הודיעה השבוע כי היא האריכה את תקופת הפעלת הקו הקיים במהלך הקיץ ממנורקה, ספרד ללונדון גטוויק כך שיפעל לאורך כל החורף, כלומר, האי הבלארי יוצע כעת כל השנה.

הארכת תקופת הפעלת הקו למנורקה תספק 16,000 מושבים נוספים לאורך כל החורף עם טיסות שיושקו ב-6 בנובמבר 2024, ויפעלו פעמיים בשבוע בימי רביעי ושבת, מה שיספק דחיפה לקישוריות הבינלאומית של מנורקה בעונת החורף, כמו גם יתן מענה לביקוש לקישוריות לאי.

נשיא ה-Consell Insular de Menorca, אדולפו וילפרנקה (Adolfo Vilafranca), מנהל קידום התיירות באי, Begoña Mercadal, והמנהל הבכיר של easyJet בדרום אירופה, חאבייר גנדרה (Javier Gándara), הציגו את ההסכם במסיבת עיתונאים במנורקה, כמייצג צעד נוסף קדימה באחת המטרות העיקריות של הצוות הממשלתי של Consell Insular, להבטיח את הקישוריות של האי לאורך כל השנה.

חוויאר גנדרה, המנהל הבכיר של easyJet בדרום אירופה, אמר: "אנו שמחים להכריז ​​שהמסלול שלנו בין מנורקה ללונדון גטוויק יפעל כעת בכל ימות השנה. הארכה זו לעונת החורף לא רק מדגישה את המחויבות שלנו לצמיחה מתמשכת בספרד, אלא גם ממחישה את מסירותנו לקהילה המקומית במנורקה.

"ב-easyJet, אנו מבינים את החשיבות של קישוריות בינלאומית וגאים לתרום לאסטרטגיה של האי של קישוריות לאורך כל השנה ללונדון ומחוצה לה".

אדולפו וילפרנקה, נשיא ה-Consell Insular de Menorca, ציין: "אנחנו מדגימים את העבודה שלנו עם עובדות קונקרטיות: ההסכם הזה הוא תוצאה של עבודה קשה ורצון טוב לחבר את האי עוד יותר בעונת השפל, מה שמבטיח נתיבים בינלאומיים בחודשי החורף.

"היכולת לקבל את הקו הזה שמאפשר לנו להיות מחוברים ישירות ללונדון, היא התשובה לדרישה פופולרית בשני כיוונים: הן מתושבי האי שרוצים לטוס לבירה הבריטית, והן מאלו מהממלכה המאוחדת, שרוצים לבקר אותנו בין נובמבר למרץ, כלומר הרחק מהקיץ. גסטרונומיה וטבע."

מאז שהושקה הפעילות באיים הבלאריים לפני יותר מ-25 שנה, easyJet הטיסה כמעט 45 מיליון נוסעים וצמחה לחבר את האיים לאירופה ולבריטניה ב-64 קווים. easyJet החלה את פעילותה במנורקה ב-2005 עם טיסות מלונדון גטוויק והטיסה עד היום 3.6 מיליון נוסעים.

נזכיר כי חברת Easyjet השעתה את טיסותיה לישראל בשל המצב הבטחוני בארץ.

אומנם החברה הבריטית חזרה לארץ ב-25 במרץ 2024 לאחר הפסקה של כ-5 חודשים, אולם לאחר המתקפה האירנית על ישראל החליטה להשעות שוב את טיסותיה לתל אביב למשך כל הקיץ, עד ה-27 באוקטובר.

shutterstockshutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טEASYJET

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: