אא

השביעי של ישראייר: מטוס החברה החדש נחת בנתב"ג - תמונות ראשונות בישראל

המטוס מדגם AIRBUS A320 שהיה שייך בעבר ל-Bamboo Airways הגיע ממרכז התחזוקה של חברת Bird Aviation בלרנקה. המטוס ייכנס לשירות בחברה כבר בשבוע הקרוב - והוא לא האחרון שמצטרף

מטוס ישראייר החדש (צילום: באדיבות ישראייר) מטוס ישראייר החדש (צילום: באדיבות ישראייר)

ישראייר מגדילה את צי המטוסים.

הבוקר (שישי 12.7) נחת בנתב"ג המטוס החדש והשביעי של החברה, מדגם Airbus A320. המטוס הגיע היישר ממרכז השירות החדש של ישראייר בלרנקה, והופעל על ידי צוותי האוויר של ישראייר.

המטוס החדש מדגם AIRBUS A320 בן 174 מושבים, נחכר לתקופה של 6 שנים מחברה אמריקאית הגיע לארץ כאמור לאחר הטיפול והשיפוץ בלרנקה שכלל מבין היתר מושבים חדשים, שטיחים ועבודות תחזוקה נוספות.

המטוס שסימולו החדש הוא 4X-ABX היה שייך בעבר לחברת התעופה Bamboo Airways והוא צפוי להשתלב כבר ביום ראשון הקרוב בלוח הטיסות של החברה.

וזה עוד לא הכל: ישראייר נמצאת בעיצומו של הליך קליטה של מטוס נוסף, שיהיה המטוס השמיני של החברה שצפוי לתגבר את טיסותיה כבר בעונת החגים הקרובה.

בחודש יוני האחרון הטיסה ישראייר כ-111 אלף נוסעים, שהם כ-7% מהפעילות בנתב"ג. בחברה אומרים היום כי המטוס הנוסף ימשיך לתרום למגמת צמיחת החברה ולחיזוק נתח השוק שלה בנתב״ג.

נזכיר גם כי ישראייר השלימה לאחרונה את רכישת 25% נוספים מחברת התחזוקה הקפריסאית Bird Aviation תמורת כ-2.3 מיליון אירו, כאשר 50% מהחברה רכשה ישראייר עוד בחודש פברואר 2023.

כחלק מהעסקה, לישראייר תהיה זכות למינוי שני דירקטורים נוספים מטעמה בחברה, כך ש-4 מתוך 6 הדירקטורים בה יהיו מטעם ישראייר.

לאחר שנה, ישראייר תרכוש עוד 12.5% נוספים מהחברה, בתמורה לסך של 1.375 מיליון אירו, כך שישראייר תחזיק בתום השלב השני ב-87.5% מהחברה. במסגרת השלב השני ישראייר תקבל את הזכות למנות דירקטור נוסף בחברה כך שיהיו לה 5 מתוך 6 הדירקטורים בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירAirbus

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: