אא

שוב: הגלגל ניתק לאחר ההמראה במטוס בואינג של יונייטד איירליינס

רשות התעופה הפדרלית של ארה״ב תחקור מקרה נוסף של גלגל שניתק לאחר ההמראה, הפעם בטיסה מספר 1001 של יונייטד איירליינס מלוס אנג׳לס לדנבר

הגלגל ניתק. בואינג 757-200 יונייטד. צילום: shutteerstock הגלגל ניתק. בואינג 757-200 יונייטד. צילום: shutteerstock

שוב, הצמיג נפל לאחר ההמראה.

צוות טיסה מספר 1001 של חברת יונייטד איירליינס האמריקאית דיווח שהמטוס איבד צמיג במהלך ההמראה מנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס.

המקרה אירע בתחילת השבוע האחרון ביום שני, 8 ביולי, כאשר מטוס הבואינג 757-200 המשיך בטיסה לאחר המקרה לנמל התעופה הבינלאומי של דנבר, שם נחת בשלום בסביבות השעה 10:10 בבוקר.

סרטוני וידאו שפורסמו בארה״ב, (בדומה למקרה נוסף שאירע לחברה בחודש מרץ האחרון), מראים בברור את הגלגל שניתק מיד לאחר ההמראה.

רשות התעופה הפדרלית של ארה״ב -ה-FAA, תחקור את התקרית.

נזכיר כי לפני כ-4 חודשים (מרץ, 2024) יונייטד איירליינס סבלה מרצף של תקלות שגרמו לסקוט קירבי, מנכ״ל החברה להתנצל בפני הנוסעים ולהבטיח: ״ניישר נהלים בכל מחלקות העובדים, כל הטייסים והטכנאים ייצאו להדרכה מרוכזת״.

ההתנצלות הגיעה לאחר סדרת תקלות שקרו לחברה בחודש מרץ, אחת מהן ארעה ב-7 במרץ, כאשר טיסה מספר 35 של יונייטד איירליינס נחתה בשלום בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, לאחר שהצוות דיווח על בעיה בציוד הנחיתה (Landing gear). המטוס - בואינג 777 המריא מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו ברכו לאוסקה ביפן. סרטונים שהתפרסמו ביוטיוב ובערוצי הטלוויזיה בארה״ב, הראו בבירור כי אחד הגלגלים של המטוס ניתק בעת ההמראה ולמרבה המזל לא היו נפגעים כתוצאה מנפילת הגלגל על רכב חונה במגרש חניה בעיר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסיונייטדunitedFAA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: