אא

אתונה: רשת Aluma מבית ישרוטל משיקה את מלון Anise

המלון החדש והשני של הרשת באתונה, בדרגת 4 כוכבים, ממוקם בשכונת פסירי הפופולרית. המלון כולל 63 חדרים וסוויטות במספר רמות, בריכה על הגג, חדר כושר ומסעדה בהשראת המיקום. כמה יעלה לכם לילה בתקופת ההרצה?

מלון ANISE באתונה (צילום: ALUMA) מלון ANISE באתונה (צילום: ALUMA)

רשת המלונות הבינלאומית Aluma מבית ישרוטל, מודיעה היום (15.7.24) על פתיחתו של מלון Anise (אניס) באתונה ב-1.8.24.

מדובר במלון השני של הרשת באתונה אחרי Skylark שנפתח השנה.

המלון בדרגת 4 כוכבים נמצא לאורך "דרך התבלינים" של אתונה, סמוך לשכנות פסירי הפופולרית. האזור ידוע בזכות האוירה האותנטית, חנויות האמנות המיוחדות, חנויות העתיקות, הברים ומלונות הבוטיק.

צילום: ALUMAצילום: ALUMA

במלון החדש 63 חדרים, בהם חדרים לאורח אחד או שניים; 5 סוויטות ו-6 חדרי משפחה. החדרים המעוצבים מאובזרים באינטרנט מהיר, כספת, מיני בר, טלוויזיית HD שטוחה, מכונת אספרסו ומוצרי טיפוח לחופשה. האירוח במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר.

צילום: ALUMAצילום: ALUMA

מתחם הגג כולל את הבריכה והבר של המלון המשקיף על שכונת פסירי. בבר מוגשים קוקטיילים וישנה אפשרות לארוחת צהריים. מסעדת המלון ממוקמת בחצר הפנימית המרכזית בין שני בנייני המלון, שם גם מוגשת ארוחת הבוקר. תפריט המסעדה מושפע מהטעמים והניחוחות של פסירי ותבליניה. במלון גם חדר כושר עם שלל אביזרים לפעילות גופנית.

כמה תשלמו?

לרגל הפתיחה ב-1.8.24, ועד 30.9.24, יינתנו מחירי הרצה - 20% הנחה ממחירון בודדים ו-15% לחברי מועדון חוג השמש של ישרוטל (ההנחה כוללת בתוכה את 5% הנחה דרך האתר, ללא כפל מבצעים). ההנחות לא תקפות להזמנת חדרים במבצעי non refundable.

מחיר לדוגמא: 7-8 באוגוסט לזוג בחדר אטריום, על בסיס לינה וארוחת בוקר: החל מ- 190 אירו לאחר הנחת הרצה והנחת אתר. מחיר לדוגמא ל-3 בחדר אטריום דלקס, על בסיס לינה וארוחת בוקר: החל מ-203 אירו ללילה, לאחר הנחת הרצה והנחת אתר.

צילום: ALUMAצילום: ALUMA

המלון החדש הוא השני של רשת Aluma מבית ישרוטל באתונה. המלון הראשון, Skylark, נפתח בחודש מרץ השנה (במקום מלון Lighthouse בכיכר אומוניה). "אנחנו אוהבים את התרבות, היופי והנוף של אתונה. לא יקח זמן עד שיהיה לנו פרוטפוליו מגוון ומעניין בכל יוון", אמר באירוע ההשקה לפני מספר חודשים מנכ"ל הרשת ליאור רביב. "אנחנו נכנסים עם הרבה מאוד עוצמה ועם יכולת לעשות דברים משמעותיים בעיר. נביא את היכולות ואת ה-DNA שלנו לשם. אני מאמין שכמו שהצלחנו להתחרות ולעשות את הדברים בצורה הכי טובה בישראל, נצליח לעשות את זה גם שם".

בהמשך פעילות הרשת, מתוכננת פתיחת מלון גם בסלוניקי. באשר לאיי יוון, אמר רביב כי יש כוונה עתידית להקים ריזורטים בכרתים ובקפריסין "אך הדבר תלוי הזדמנויות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ALUMAיווןאתונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: