אא

לאחר שיבושי הענק בטיסות: בתעשיית התעופה בעולמית מתחילים לשוב לפעילות סדירה בהדרגה

לאחר שחברות תעופה רבות הודיעו הבוקר כי התקלה העולמית במערכות המחשוב פגעה בלוחות הזמנים שלהן ובפעילותן, בשעות האחרונות בחברות ובשדות התעופה מדווחים על חזרת הפעילות בהדרגה

צילום: Shutteerstock צילום: Shutteerstock

שעות לאחר הכאוס בתעשיית התעופה הבינלאומית הבוקר, שנגרמה בשל התקלה העולמית במערכות המחשוב, היום (שישי) אחה״צ חברות התעופה ונמלי התעופה מדווחים על חזרה לפעילות.

כך עשו לפני זמן קצר בשדה התעופה של אמסטרדם -סכיפהול שפרסם הודעה כי: ״המערכות בשדה התעופה מופעלות כעת מחדש. יחד עם חברות התעופה אנו עובדים קשה כדי להביא את כל הנוסעים ליעדיהם במהירות האפשרית״.

בשדה התעופה של פראג בירת צ׳כיה, שנפגע קשות הבוקר מהתקלה מה שהפיע דרמטי על פעילות חברת התעופה הצ׳כית Smarwings דיווחו אחר הצהריים: ״המצב התייצב. הטיסות המושפעות מטופלות באמצעות מערכת חלופית״.

גם חברת אמריקן איירליינס, עדכנה לפני זמן קצר: ״הצלחנו לשקם את הפעילות שלנו בבטחה. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות״.

ריינאייר, מפרסמת אחה״צ: ״עדכון: צ'ק-אין מקוון זמין כעת״.

Wizz Air מעדכנת הערב (ו׳) כי מערכותיה חזרו לפעול וניתן לבצע צ׳קאין ולהזמין טיסות אונליין

חברת SWISS: "הפסקות ה-IT ברחבי העולם נפתרו ופעילות הטיסות שלנו חוזרת בהדרגה לקדמותה. למרבה הצער, השיבושים הובילו לעיכובים רבים ולמספר ביטולים, אך נעשה כל מאמץ כדי שהפעילות תתנהל בצורה חלקה ככל האפשר".

בשדה התעופה הבינלאומי בציריך: ״הפעילות בנמל התעופה של ציריך חוזרות לשגרה״.

בשדה התעופה של Heathrew שבלונדון, עדכנו גם אחה״צ כי: ״אנו ממשיכים לעבוד עם עמיתינו בנמל התעופה כדי למזער את ההשפעה של הפסקת ה-IT העולמית על נסיעות נוסעים. הטיסות ממשיכות לפעול ומומלץ לנוסעים לבדוק עם חברות התעופה שלהם את המידע העדכני ביותר על טיסות״.

רשות שדות התעופה של ספרד: ״כל שדות התעופה בספרד פועלים והטיסות מופעלות בשיתוף עם חברות התעופה. לוח הזמנים מתקיים אם כי עם עיכובים מסוימים. חברות תעופה מסוימות מתזמנות מחדש את פעילותן.״

בשדה התעופה JFK בניו יורק: ״רשות הנמלים אינה מושפעת מההפסקה המתמשכת של הרשת העולמית, אך חלק מחברות התעופה חוות עדיין עיכובים/ביטולים.״

שדה התעופה של קופנהגן: ״התנועה האווירית החלה מחדש במספר מקומות לאחר אתגרי ה-IT, שהשפיעו היום על התנועה האווירית ברחבי העולם. עם זאת, עדיין קיים חשש לעיכובים בטיסות בשאר היום.״

שדה התעופה של ריגה, לטביה: ״נמל התעופה פועל כעת כרגיל, אך עקב שיבושי IT גלובליים, ייתכנו עדיין שינויים בלוח הטיסות, עיכובים וביטולים״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: