אא

עוד לא נגמר: יותר מ-3 ימים אחרי תקלת המחשוב, החברות נאבקות בחזרת המערכות לסדרן

חברת התעופה האיטלקית ITA הודיעה על בעיה במסירת הכבודה שמקורה בתקלה ביום שישי. בדלתא עדיין מתמודדים עם מאות תלונות. וגם: אילו חברות נפגעו יותר מכולן?

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

למרות שנדמה שתקלת המחשוב נפתרה ומרבית נמלי התעופה בעולם שבו לתפקוד מלא, מתברר שחלק מנמלי התעופה עדיין מתמודדים עם השלכות התקלה.

חברת התעופה האיטלקית ITA הודיעה הערב (שני 22.7) כי "מערכת טיפול המטען בשדה בנמל התעופה ברומא איטית באופן חמור עקב תקלה". על פי הפרסומים בתקשורת האיטלקית מדובר בהשלכות של התקלה משישי האחרון.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

"החברה פועלת במתכונת חירום, יחד עם מנהל נמל התעופה והספקים, על מנת למזער את אי הנוחות לנוסעים. אנו מתנצלים על העיכובים האפשריים בטיסות הסדירות עקב תקלה זו, שאינה בשליטת ITA Airways ואינה באחריות החברה", נאמר בהודעה הרשמית.

"מאות תלונות"

גם מצדו השני של האוקיינוס נמשכים העיכובים. מנכ"ל דלתא אייר ליינס, אד בסטיאן, אמר כבר אתמול בשיחה עם שר התחבורה של ארה"ב פיט בוטיג'ג', כי החברה עדיין מתמודדת עם "מאות תלונות של לקוחות" בגין עיכובים בטיסותיהם. השר אמר כי "אף אחד לא צריך להיתקע בנמל תעופה לילה שלם או שעות ארוכות בהמתנה תוך שהוא לא מצליח לשוחח עם שירות הלקוחות,.

בסך הכל, כ-8.5 מיליון משתמשים הושפעו מתקלת המחשוב שגרמה לבעיות גם בערוצי הטלוויזיה, בשירותי הבריאות ובמגזרים אחרים ברחבי העולם. התקלה הביאה לביטולים של אלפי טיסות ביום שישי וגם לאורך סוף השבוע.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

על פי נתוני חברת הניטור OAG, דלתא הייתה חברת התעופה הגדולה ביותר שנפגעה מהתקלה עם כ-25% מהטיסות הסדירות שבוטלו.

באירופה, איזי ג'ט היתה החברה שסבלה יותר מכל עם 469 ביטולים בין שישי לראשון (19-21 ביולי), כולל ביטול של יותר מ-12% מלוח הטיסות ביום ראשון. עם זאת, חלק מהביטולים באיזי ג'ט נבעו ממזג האוויר. בלופטהנזה בוטלו 281 טיסות, בריינאייר 271 ובבריטיש איירווייז 131 טיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airwaysדלתא איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: