אא

האזהרה החמורה של המל"ל: "פגיעה בישראלים בסביבת המשחקים האולימפיים"

3 ימים לפתיחת האולימפיאדה, המטה לביטחון לאומי מחדד את האזהרה לציבור הנוסעים למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים: "הארגונים קוראים לבצע פיגועים נגד ישראלים ויהודים, סביר שיתקיימו אירועי מחאה או הפגנות נגד המשלחת הישראלית". אלה ההנחיות

האולימפיאדה בצרפת (צילום: SHUTTERSTOCK) האולימפיאדה בצרפת (צילום: SHUTTERSTOCK)

רגע לפני פתיחת המשחקים האולימפיים, המטה לביטחון לאומי מפרסם אזהרה חמורה לאוהדים שיגיעו לצרפת.

על פי הודעת המל"ל, "אירועים בינלאומיים מסוג זה מהווים יעד מועדף לאיומים ומתקפות מצד גורמי טרור שונים, זאת לאור פוטנציאל ההד התקשורתי הנרחב במימוש 'מוצלח' של פיגוע באירוע מסוג זה (צפי לשיח נרחב ביותר בתקשורת הבינלאומית)".

"ברוח זו, בחודשים האחרונים ארגוני הג'יהאד העולמי ובעיקר 'המדינה האיסלאמית' קוראים לבצע פיגועים כנגד יעדים שונים, בהם ישראלים ויהודים, בעת קיום המשחקים האולימפיים". הודעות דומות פורסמו גם סביב אירועי האירוויזיון בחודש מאי השנה וסביב משחקי היורו שנערכו בגרמניה.

במל"ל מזכירים כי לאחרונה נעצרו כמה חשודים בפעילות טרור בפריז ומחוצה לה, וכן ש"בעקבות המלחמה ארגוני הטרור פועלים במרץ על מנת לקדם פגיעה בישראלים ויהודים בארץ ובעולם".

"להבנתנו, לפחות חלק מארגונים אלו שואפים לקדם פגיעה ביעדים ישראלים / יהודיים גם בסביבת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בצרפת, וכמו כן, סביר כי יתקיימו במהלך המשחקים אירועי מחאה או הפגנות ממוקדות כנגד ישראלים או נגד המשלחת הישראלית ומומלץ להתרחק ממוקדי חיכוך ומהפגנות אלו, אשר עלולות לגלוש לכדי אלימות".

עוד מוסיפים: "כוחות הביטחון הצרפתיים נערכים בהתאם, באופן נרחב, לאבטחת המשחקים האולימפיים והקהל המשתתף. לצד זאת, מזכירים כי על צרפת, בדומה למדינות נוספות באירופה וברחבי העולם, מוחלת אזהרת מסע ברמה 2 (איום מזדמן) ומומלץ לנקוט באמצעי זהירות מוגברים בעת הביקור במדינה. לפי שעה אין לראות בהודעה זו החמרה באזהרת המסע הקיימת".

עוד ממליצים במל"ל להוריד את יישומון פיקוד העורף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אזהרת מסעפריזהמשחקים האולימפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: