אא

"חובה לעמוד לצד העם היהודי": דגלי ישראל במצעד הגאווה בקלן. צפו במחווה המרגשת

במהלך מצעד הגאווה שנערך בקלן, מהערים הגדולות בגרמניה, הונפו דגלי ישראל המשולבים בדגלי הגאווה. היוזמה היא של מלכת הדראג Betty BBQ, שביקרה בישראל כחלק ממשלחת שיזם משרד התיירות ב-2022. וגם: המסר המרגש של מלכת הדראג לחוגגים: "כחלק מהקהילה שנרדפה על ידי הנאצים, זו החובה שלי"

בטי ברביקיו (BETTY BBQ) עם דגל ישראל במצעד הגאווה בקלן (צילום: Mr.LeonHirsch) בטי ברביקיו (BETTY BBQ) עם דגל ישראל במצעד הגאווה בקלן (צילום: Mr.LeonHirsch)

בימים בהם התמיכה בישראל אינה בשיאה, ובעיצומה של המלחמה, מגיע מסר חזק ומרגש מאחת הערים הגדולות בגרמניה.

במהלך מצעד הגאווה שנערך בעיר ביום ראשון השבוע (21.7.24) הונפו דגלי ישראל המשולבים בצבעי דגל הגאווה, במפגן משמעותי וגדול לאורך כל המצעד.

מדובר ביוזמה של מלכת הדראג בטי ברביקיו (Betty BBQ) שנשאה בגאון את הדגל והובילה קבוצה של תומכי ישראל, ישראלים ויהודים שהצטרפו אליה במה שנראה כאחד ממפגני התמיכה המשמעותיים שנראו באירופה לאחרונה, ובניגוד מוחלט למפגני שנאה אנטי-ישראליים שנראו לאחרונה, בסלוניקי למשל.

צילום: Mr.LeonHirschצילום: Mr.LeonHirsch

מלכת הדראג גם העלתה לרשתות החברתיות שלל סרטונים ותמונות בהם היא צועדת בגאון עם דגל ישראל, לצד שירים של עומר אדם והודעות תמיכה בישראל. בפוסט מרגש במיוחד שפרסמה באינסטגרם, כתבה Betty: "כגרמניה וכחלק מהקהילה הגאה שנרדפה על ידי הנאצים, זו החובה שלי - לעמוד לצידו של העם היהודי".

צילום: Mr.LeonHirschצילום: Mr.LeonHirsch

בפוסטים נוספים שפרסמה כשהיא אוחזת בדגל ישראל, כתבה: "גאים ומאוחדים, ביחד אנחנו חזקים מאי פעם".

צילום: Mr.LeonHirschצילום: Mr.LeonHirsch

מלכת הדראג Betty BBQ היתה אחת ממוזמני משרד התיירות הישראלי למצעד הגאווה בשנת 2022, אז משפיענים שונים ומובילי דעת הקהל מהקהילה הגאה הוזמנו על מנת לחוות את מצעד הגאווה הישראלי ואת החווייה הישראלית כולה, וניכר בהחלט כי ההשקעה השתלמה ומלכת הדראג הפכה לשגרירה של ישראל בזכות האירוח בארץ לפני כשנתיים.

צילום: Mr.LeonHirschצילום: Mr.LeonHirsch

מצעד הגאווה של קלן הוא אחד הגדולים בגרמניה ובאירופה כולה ונחשב לאירוע תרבות ובידור מהמשמעותיים המתקיימים מדי שנה בעיר. לצד המצעד נערכו מסיבות ענק עם הופעות של הדי ג'ייז והפרפורמרים הגדולים בעולם.

צילום: Mr.LeonHirschצילום: Mr.LeonHirsch

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מצעד הגאווהגרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: