אא

נערכים לכל תרחיש: "להבטיח רציפות של התעופה האזרחית לישראל"

בעקבות ההתפתחויות הביטחוניות, שרת התחבורה מירי רגב נפגשה עם מנהל רת"א ומנכ"ל רש"ת. בחברות התעופה הישראליות משדרים עסקים כרגיל

צילום: משרד התחבורה צילום: משרד התחבורה

שרת התחבורה מירי רגב קיימה בשעות אחר הצוהריים היום (31.7) דיון מיוחד עם מנהל הרשות לתעופה אזרחית שמואל זכאי ועם המנכ"ל (בפועל) של רשות שדות התעופה, אמנון כהן, על מנת להמשיך ולהבטיח רציפות תפקודית של התעופה האזרחית מישראל ואליה.

בדיון שנערך בהמשך להתפתחויות הביטחוניות האחרונות בישראל ובמזרח התיכון, השתתף גם מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן-זקן.

כזכור, בתחילת המלחמה כאשר מרבית חברות התעופה הבינלאומיות עצרו את פעילותן בישראל, החברות הישראליות המשיכו להפעיל את הקווים ולמעשה לא חדלו מהפעלת הגשר האווירי בין ישראל לבין העולם.

גם בחברות התעופה מנסים לשדר היום "עסקים כרגיל", עד כמה שניתן. מנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ', אמר היום כי "החברה ממשיכה לפעול כרגיל ולוח הטיסות המתוכנן מתקיים כסדרו. כרגע אנחנו לא מרגישים האטה בהזמנות, אבל לקוחות באופן טבעי, מתקשרים לוודא שהכל ממשיך כרגיל. אנחנו מתורגלים כבר תשעה חודשים להתנהל בתוך שגרת מלחמה ופועלים בהתאם להנחיות רשויות התעופה וגורמי הביטחון".

גם רשות שדות התעופה פרסמה הודעה, בהמשך להודעות פייק שונות שפורסמו אתמול והיום, והבהירו כי נתב"ג פועל כסדרו, על פי הנחיות גורמי הביטחון.

מוקדם יותר היום, כפי שפרסמנו בפספורטניוז, חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה כי טיסותיה ממינכן ומפרנקפורט יבצעו עצירה טכנית בלרנקה בדרך לישראל, בדומה למתרחש בטיסות בריטיש איירווייז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מירי רגבמשרד התחבורהתעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: