אא

IATA מדווחת: הביקוש לטיסות ברחבי העולם עלה ב-9.1% בחודש יוני

הביקוש לטיסות בינלאומיות גדל משמעותית לעומת 2023, ובאזורי אסיה-פסיפיק ואפריקה נרשם גידול עצום בפעילות חברות התעופה בחודש יוני

ווילי וולש. צילום: IATA. ווילי וולש. צילום: IATA.

ארגון התעופה הבינלאומי (IATA) פרסם את הנתונים הבינלאומיים של ענף התעופה בחודש יוני, בו הביקוש הכולל לטיסות ברחבי העולם גדל ב-9.1%.

עפ"י הסיכום, שפורסם ב-31 ביולי 2024, הקיבולת הכוללת, הנמדדת בק"מ מושבים פנויים (ASK), עלתה ב-8.5% לעמת 2023. הביקוש לטיסות בינלאומיות עלה ב-12.3% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023, ואילו הביקוש לטיסות פנים ברחבי העולם עלה ב-4.3%.

כל האזורים הצביעו על צמיחה חזקה בשוקי הנוסעים הבינלאומיים ביוני 2024 בהשוואה ליוני 2023:

הצמיחה של חברות התעופה באזור אסיה-פסיפיק נותרה חזקה, עם עלייה של 22.6% בביקוש לעומת אשתקד. חברות התעופה האפריקאיות הגיעו למקום השני עם עלייה של 16.9% בביקוש בהשוואה ל-2023.

רוב שוקי הפנים המרכזיים הראו צמיחה יציבה, למעט אוסטרליה ויפן. ברזיל רשמה את הגידול הגבוה ביותר בטיסות הפנים עם צמיחה של 7.6% לעומת 2023.

"הביקוש גדל בכל האזורים, כששיא עונת הנסיעות בקיץ הצפוני החלה ביוני. עם צמיחת הקיבולת הכוללת ראינו תפוסה ממוצעת חזקה מאוד של 85%, שהושגה בפעילות מקומית ובינלאומית כאחד", אמר ווילי וולש, מנכ"ל IATA.

"כשהמשחקים האולימפיים מתפתחים בפריז, יש גאווה בכל רחבי תעשיית התעופה על תפקידה המתמשך בתמיכה בסיפור האולימפי על ידי קירוב רבים מהספורטאים, האוהדים ובעלי התפקידים. זוהי תזכורת נהדרת לאופן שבו התעופה הופכת את העולם הגדול שלנו לקהילה גלובלית. אנו מאחלים לצרפת הצלחה כמארחת המשחקים ומעודדים את כל הספורטאים, שיפגינו את מיטב המאמצים האנושיים", סיכם וולש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IATAווילי וולש

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: