אא

בשל המתיחות הביטחונית: אורח מיוחד וענק בנתב"ג - הבואינג הגדול ביותר של Etihad

בשל ביטול הטיסות והביקושים הרבים, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות החליפה באופן חד פעמי את המטוס בקו לת״א לבואינג 777-300ER, מטוס הבואינג הגדול ביותר הפועל בשירות החברה

אתיחאד בואינג 777-300 (צילום: רן פולק) אתיחאד בואינג 777-300 (צילום: רן פולק)

כזה אורח גדול לא רואים בכל יום בנתב"ג. חברת התעופה אתיחאד (Etihad) שביטלה טיסה אחת בלבד השבוע, בזמן שחברות אחרות מבטלות את הקווים לתל אביב עד להודעה חדשה, החליפה את המטוס הפועל בקו באופן חד פעמי בטיסת הצהריים ואיחדה את טיסת הבוקר עם טיסת הצהריים על מנת לענות על הביקוש הרב לטיסות מאבו דאבי לתל אביב.

בניגוד ל-AIRBUS A320 הקטן הפועל בקו באופן קבוע, נחתה החברה היום בשעות הצוהריים עם מטוס הבואינג הגדול ביותר הפועל בשירות החברה, BOEING 777-300ER.


צפו: מטוס הענק של אתיחאד בנתב"ג (צילום: רן פולק)
בתצורתו הנוכחית המטוס כולל 280 מושבים במחלקת התיירים, 40 מושבי מחלקת עסקים ועוד שמונה סוויטות מחלקה ראשונה מפנקות כמו שרק בחברות התעופה מהמפרץ הפרסי יודעים.
יצויין כי מטוסים מקבילים במשפחה זו של BOEING 777-300 כולל כאלה הפועלים בשירות אתיחאד מטיסים גם יותר מ-400 נוסעים, יותר מפי 2 מקיבולת המטוסים צרי הגוף. עוד יצוין כי בחברה פועלים ארבעה מטוסים גדולים עוד יותר - AIRBUS A380 הנושאים 486 נוסעים.

צילום: רן פולקצילום: רן פולק

המטוס הספציפי שהגיע לישראל, כאמור באופן חריג ביותר, נמצא בדרך כלל על הקווים הגדולים והרווחיים של החברה כדוגמת אלה מאבו דאבי לרומא, יעדי הודו ויעדי סעודיה.

אתיחאד חזרה להפעיל טיסה יומית בקו בין אבו דאבי לתל אביב ב-20 ביוני, וכאמור לאחר ביטול אחד של טיסה השבוע, הקו פועל כסדרו וצפוי לפעול כרגיל גם בימים הבאים.

צילום: רן פולקצילום: רן פולק

לפני כשבועיים פרסמה החברה את נתוני ההטסה המרשימים שלה הנמצאים בזינוק: בחודש יוני 2024 הטיסה החברה 1.5 מיליון נוסעים, עלייה של 34% ביחס ליוני 2023.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייסאתיחאד איירווייסetihad airwaysאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: