אא

השנה הטובה של פתאל: זה שכר הבכירים ברבעון הראשון של 2024

שכרו של בעל השליטה בחברה דוד פתאל הסתכם ב-886 אלף שקל ברוטו. רשת המלונות הודיעה לאחרונה על העמקת הנכסים בהולנד ועל פתיחה של מלונות נוספים בקפריסין וביוון

Shutterstock Shutterstock

אחרי חודשים מוצלחים ביותר עבור פתאל החזקות, החברה פרסמה תשקיף מדף בבורסת ת"א במהלכו גם ציינה את חמשת מקבלי השכר הבכירים בחברת המלונאות ברבעון הראשון של 2024.

מעל כולם נמצא דוד פתאל, בעל השליטה עם 52.41%. שכרו של המנכ"ל הסתכם בסך של 886 אלף שקל ברוטו, ומורכב משכר של 817 אלף שקל ועוד 67 אלף שקל בגין הוצאות רכב ודיור.

במקום השני, שחר עקה, סמנכ"ל כספים ודירקטור עם 465 אלף שקל ברוטו עם שכר של 432 אלף שקל, 1,000 שקל תשלום מבוסס מניות, ועוד 32 אלף שקל בגין הוצאות רכב ודיור.

במקום השלישי, רונן ניסנבאום, מנכ"ל פעילות פתאל בבריטניה, אירלנד, הולנד, בלגיה, ספרד ופורטוגל עם שכר ברוטו של 456 אלף שקל בשלושת החודשים הראשונים של 2024 שמורכב משכר של 430 אלף שקל, תשלום מבוסס מניות בסך 10,000 שקל ועוד 16,000 אלף שקל בגין הוצאות רכב ודיור.

במקום הרביעי, אביה מגן, מנכ"לית פתאל בישראל עם שכר של 453 אלף שקל ברוטו המורכב משכר של 422 אלף שקל, תשלום מבוסס מניות בסך של 1,000 שקל ועוד 30 אלף שקל בגין הוצאות רכב ודיור.

במקום החמישי, רוני אלוני, מנהל פעילות פתאל באגן הים התיכון עם שכר של 337 אלף שקל ברוטו המורכב משכר של 316 אלף שקל, תשלום מבוסס מניות בסך של 1,000 שקל ועוד 20 אלף שקל בגין הוצאות רכב ודיור.

מאמסטרדם ועד לימסול: הרשת לא עוצרת

בחודש שעבר זכתה החברה לתחזית "אופק יציב" על ידי האנליסטים של חברת מידרוג, על רקע ניתוח הנזילות של החברה. "ניתוח המקורות והשימושים של החברה לתקופה של ארבעה רבעונים החל מ-30.6.2023 מצביע על נזילות טובה המושתתת על יתרות נזילות משמעותיות בקופת החברה ותזרים משמעותי מפעילות שוטפת".

גרנד ריזורט לימסול (צילום: רשת מלונות פתאל)גרנד ריזורט לימסול (צילום: רשת מלונות פתאל)

לפני כחודשיים הודיעה החברה על רכישת ענק של 12 בתי מלון חדשים בהולנד, בעסקה המוערכת בכ-360 מיליון אירו, ועוד 45 מיליון לשדרוג המלונות. בין המלונות שנרכשו: נמצא מלון עדן על גדות נהר האמסטל.

העסקה החדשה בהולנד תוסיף בסך הכל 1,522 חדרי מלון לרשת מלונות פתאל ותציב את החברה על ניהול של 26 בתי מלון בסך הכל בהולנד.

גם באגן הים התיכון הרשת מתרחבת ואחרי Grand Resort בלימסול שנפתח רק לפני פחות מחודשיים - מלון הרשת השישי בקפריסין, לאחרונה נפתח מלון חדש בנאפפליו שבפלופונז ביוון בשם SEAFOS Luxury Resort & Spa, המשתייך לקולקציית הדגל היוקרתית של הרשת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פתאלפתאל החזקותדוד פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: