אא

בווינה עשו מהלימון לימונדה: ״מה שיכול היה להיות אכזבה הפך לחגיגה והפגנת אהבה ספונטנית״

לאחר ביטולי ההופעות בעקבות מעצרם של החשודים בתכנון פיגוע בבירת אוסטריה, בווינה התמוגגו מהפירגון והחשיפה שקיבלה העיר למרות האכזבה של מאות אלפים מביטול ההופעה. ״הפגנת אהבה ספונטנית זו לטיילור סוויפט עוררה גל דיגיטלי, שהביאה תשומת לב עולמית לווינה - ובצורה הטובה ביותר הציג את חוסנה של העיר שלנו״

למרות הביטול: חגיגה המונית במרכז וינה ביום חמישי האחרון. צילום: Shutterstock למרות הביטול: חגיגה המונית במרכז וינה ביום חמישי האחרון. צילום: Shutterstock

״עשו מהלימון לימונדה״.

מי שחשב שהביטול הדרמטי של ההופעות של טיילור סוויפט יגרום למשבר בתיירות לבירת אוסטריה, טעה ובגדול.

קברניטי התיירות של העיר קיבלו מייד לאחר ההחלטה לבטל את ההופעות של טיילור סוויפט שורת החלטות מיידיות שוודאי עוד ידובר עליהן זמן רב בעתיד.

את הביטול הדרמטי להופעות שפגע בעשרות האלפים, שהגיעו במיוחד לבירת אוסטריה (כולל אלפים רבים מישראל) הפכו ראשי התיירות של וינה להפנניג ספונטני שכלל חגיגות מיוחדות בעיר שנוצרו הודות לשורת החלטות מהירות שקיבלו לטובת אותם רבים מאוכזבים, שקיבלו את הבשורה על ביטול ההופעה וכללו בין היתר - הנחות מיוחדות, כניסות לאטרקציות, כניסה למרחצאות, מסיבות, מתנות במוזיאון הקריסטל שבעיר לרוכשי הכרטיסים להופעה שהתבטלה ועוד.

"וינה הדגימה בצורה מרשימה כיצד מטרופולין עולמי יכול לנווט היטב בנסיבות יוצאות דופן. בני הזוג סוויפט אימצו את העיר שלנו בהתלהבות שאין שני לה, והפכו את מה שיכול היה להיות אכזבה לחגיגה. הפגנת אהבה ספונטנית זו לטיילור סוויפט עוררה גל דיגיטלי, שהביאה תשומת לב עולמית לווינה - ובצורה הטובה ביותר האפשרית 'האפקט המהיר' הזה הציג את חוסנה של העיר שלנו ואת הקסם הייחודי שלה על במה עולמית.״ כך הגיב אמש (שישי) נורברט קטנר Norbert Kettner, מנכ"ל לשכת התיירות של וינה על ביטולי ההופעות של טיילור סוויפט ומפגן התמיכה הענק מכל העולם שקיבלה העיר כולל הפנינג המוני ספונטני שהתרחש ברחובות אחת הערים הכי נעימות באירופה.

למרות ביטולי הקונצרטים, מעריצי טיילור סוויפט הביאו שמחה ברחובות וינה! המוני תיירים התאספו בלב העיר, שרו את שירי טיילור סוויפט האהובים עליהם וחגגו את רוח הקהילה והמוזיקה בסוף השבוע הנוכחי.

כדי להפוך את השהות בווינה למהנה עוד יותר, בלשכת התיירות של וינה פרסמו גם מיידית המלצות עדכניות שיש לעיר להציע למאות האלפים שפקדו את וינה כולל הטבות מיוחדות בין התאריכים 9-11 באוגוסט לכל מחזיקי הכרטיסים של טיילור סוויפט, למשל:

כניסה חינם למוזיאונים, כניסה מוזלת למרחצאות, "הפתעה קריסטלית" בחנות הדגל SWAROVSKI (תקף עד ה-10 באוגוסט, עד גמר המלאי), מסיבת גג Swiftie ב-SO/VIENNA ועוד!

כזכור, משטרת אוסטריה שהגבירה ונערכה בכוחות ואמצעים מיוחדים ובאופן חסר תקדים את אמצעי האבטחה לקראת שלושת הקונצרטים של טיילור סוויפט שהיו אמורים להתקיים בווינה, נאלצה לבטל אותם לאחר מעצרם של שני החשודים בתכנון פיגוע איסלאמיסטי על האירועים בווינה.

המשטרה אף ציינה כי במסגרת מבצע משטרתי גדול בו נעצר חשוד, נמצאו במקום גם חומרים כימיים.

צפו בסרטון של החגיגות בבירת אוסטריה:

אתם בווינה ומחפשים את השטרודל הכי טעים? הקליקו כאן להמלצות שלנו.

וינה. צילום: פספורטניוזוינה. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: