אא

הארכה נוספת: ריינאייר מאריכה את מועד השעיית טיסותיה לישראל

חברת האולטרה לואו-קוסט שהודיעה לפספורטניוז על הארכת השעיית הטיסות עד ה-23.8, מאריכה כעת את המועד עד ה- 26.8. כל הפרטים

ריינאייר (צילום: SHUTTERSTOCK) ריינאייר (צילום: SHUTTERSTOCK)

הארכה נוספת של השעיית הטיסות לישראל.

חברת האולטרה לואו-קוסט ריינאייר הודיעה באתר האינטרנט שלה על הארכת השעיית הטיסות לנתב"ג ומנתב"ג עד יום שני 26.8, כלומר יום שני בעוד שבועיים בדיוק.

החברה שבתחילה סירבה להודות כי הטיסות לישראל עצרו, הודיעה לנוסעים בימים האחרונים על ביטול של טיסותיהם וכעת מודיעה כאמור באמצעות הודעה מיוחדת באתר האינטרנט של החברה כי הטיסות מושעות עד 26.8.

בהודעת החברה נכתב: "הביטול - עקב מגבלות מבצעיות שאינן בשליטתנו. הנוסעים יקבלו הודעה על האפשרויות שלהם באמצעות דואר אלקטרוני ו-SMS. ריינאייר מתנצלת על הביטולים שאינם בשליטתנו, ומומלץ לנוסעים להוריד את אפליקציית Ryanair כדי לבדוק אם יש עדכונים בטיסות".

יש לציין כי בהתכתבות קודמת של נציגי החברה עם פספורטניוז נאמר כי הטיסות מושעות עד 23.8, אך בהמשך להתכתבות זו לא נמסרה הודעה נוספת על ההארכה בשלושה ימים נוספים. תשובת מחלקת התקשורת של ריינאייר לשאלת פספורט הגיעה אחרי לפחות חמש תכתובות שונות בנושא, ואחרי טיסות שהתבטלו בפועל - והחברה לא הודיעה על כך כמו יתר חברות התעופה, המקפידות לעדכן על שינויים בלוח הטיסות.

חברות תעופה נוספות מעדכנות את לוח הטיסות לישראל, חלקן מאריכות את השעיית הקווים לנתב"ג. את כל העדכונים על החברות שטסות ולא טסות לישראל תוכלו למצוא בכתבה המיוחדת בפספורטניוז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: