אא

באיזה תאריך טסים? מה זה משנה? כך מתייחסת ריינאייר לנוסע הישראלי

חברת הלואו קוסט האריכה את מועד השעיית הטיסות לישראל עד 26.8 - ואז בעמוד הבית הוסיפה עוד יומיים. והנוסעים? שיתמודדו. לאחר פרסום הכתבה החברה עדכנה את המידע. כך מתנהלת חברה שפועלת תחת איגוד התעופה העולמי?

ריינאייר. צילום: shutterstock ריינאייר. צילום: shutterstock

עדכון: לאחר פרסום הכתבה החברה עדכנה את המידע באתר ובעמוד הבית. היא השעתה את טיסותיה לת"א עד 28 באוגוסט.

חברת האולטרה לואו-קוסט ריינאייר מתנהלת מול הנוסע הישראלי כאילו היה חייל במשחק שניתן להזיזו בין טיסה משלשום לטיסה בעוד יומיים. או שבעצם לא, כי מה זה משנה?

אתמול (12.8) הבאנו בפרסום ראשון כאן בפספורטניוז את הארכת השעיית הטיסות של חברת התעופה עד ל-26.8. בשעות הערב הופתענו לגלות כי הטיסות מושעות, כך על פי עמוד הבית של החברה עד 28.8.

צילום: אתר ריינאיירצילום: אתר ריינאייר

למעלה (בוורוד): הודעת חברת התעופה כפי שמופיעה בעמוד הראשי של האתר
למטה (בלבן): ההודעה כפי שמופיעה בעמוד הפנימי. מצאו את ההבדלים

אבל כאשר מקליקים על הלינק בעמוד הבית של החברה המספר על השעיית הטיסות עד 28.8 מגיעים לעמוד בו נכתב כי השעיית הטיסות היא עד 26.6 בלבד, כפי שפרסמנו הבוקר.

אז מי צודק? עמוד הבית 28.8 או העמוד הפנימי 26.8? האם עליכם להתייחס לכך או לכך? האם הטיסה שלכם תצא לפועל? ומה עם בית המלון שהזמנתם? או הרכב, האטרקציות, הכרטיסים להופעות? כל אלה מבחינת ריינאייר שוליים, ואין כל משמעות אם נאמר לכם שהטיסות מבוטלות עד יום זה או יום אחר.

נוסיף על כך ונציין: חברת התעופה לא מפעילה מערך יחסי ציבור, דוברות ותקשורת בישראל, דבר המקשה עלינו, פספורטניוז, להביא אליכם את המידע המדויק במהירות האפשרית בה אנו עושים זאת עם כל חברת תעופה אחרת, לואו-קוסט או לא, שלא לדבר על הנוסעים שמבולבלים ולא יכולים ליצור קשר עם שום גורם מוסמך בישראל שיתן להם תשובות.

"הטיסות מתקיימות כסדרן"

בשבוע האחרון אנו מנהלים התכתבויות חוזרות ונשנות עם חברת התעופה כאשר בתחילת ההתנהלות מולם (בתחילת החודש) נאמר כי "הטיסות מתקיימות כסדרן", כאשר הן כלל לא הגיעו לנתב"ג. בהמשך התקשינו מאוד לקבל מהחברה תאריכים שעד אליהם יבוטלו הטיסות.

ריינאייר. צילום: Shutterstockריינאייר. צילום: Shutterstock

וגם כעת, כאמור, הדברים מחמירים עוד יותר כאשר באתר הרשמי של החברה מופיעים שני תאריכים שונים - 26 באוגוסט בעמוד הפנימי באתר, ו-28 בעמוד הראשי של האתר - כאשר מדובר בחברה הפועלת תחת יאט"א, איגוד התעופה העולמי.

למי להאמין? האמת שאם תרשו לנו, בעיקר לחברות תעופה שמכבדות אתכם, את הכסף שלכם ואת הזמן שלכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: