אא

אחרי השריפות: גשמים באזורים נרחבים ביוון

שירות מזג האוויר הממשלתי היווני מזהיר מפני גשמים מקומיים עוצמתיים שצפויים ברחבי יוון. למרות שלא צפויה ירידה בטמפרטורות, הגשמים מפחיתים את הסיכוי להתלקחות מחודשת של שריפות במדינה

נמל חאניה (צילום: SHUTTERSTOCK) נמל חאניה (צילום: SHUTTERSTOCK)

לידיעת הנופשים ביוון. למרות מזג האוויר החם שעדיין שורר במרבית חלקי המדינה, שירות מזג האוויר הממשלתי היווני מעדכן כי גשמים חזקים צפויים במספר מוקדים במדינה, כאשר אלה עשויים להיות מלווים גם בסופות רעמים וברקים.

היום (שלישי 20 באוגוסט) צפויים גשמים בסלוניקי. הטמפרטורה באזור כ-30 מעלות. באיי יוון הצפון מערביים - קורפו, לפקדה, זקינתוס וסביבתם כבר אתמול החל מזג האוויר להשתנות ונצפו עננים רבים בשמיים, ממטרים לפרקים ואף רעמים וברקים.

מחר ומחרתיים (רביעי-חמישי, 21-22 באוגוסט) צפויים גשמים חזקים באזור אתונה, למרות שהטמפרטורה החזויה לא צפויה לרדת מתחת ל-32 מעלות במהלך היום. הגשמים יתפשטו מחר גם לאיים המזרחיים יותר, מיקונוס, סנטוריני ואלה שבסביבתם. גם בכרתים צפויים ממטרים מחר.

מזג האוויר הגשום ביוון, למרות שתופס את הנופשים ואת המאחרים היוונים שלהם בשיא עונת התיירות, דווקא מרגיע מאוד את הרשויות. אחרי ימים קשים של התמודדות עם שריפות ברחבי המדינה, פוחת החשש מהתפשטות מחודשת שלהן בשל הגשמים הצפויים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןשריפותמזג אוויר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: