אא

כיס אוויר בטיסת איזיג'ט מקורפו ללונדון: שני אנשי צוות נפצעו, הטיסה הונחתה ברומא

דרמה באוויר: מטוס האיירבוס A320 של איזי ג'ט ביצע נחיתת חירום ברומא לאחר ששני אנשי צוות נפצעו כתוצאה מכיסי אוויר אליהם נקלע המטוס

 צילום: shutterstock צילום: shutterstock

הסערה שפקדה את איטליה וצפון מערב יוון בתחילת השבוע גרמה לנזק גם באוויר. טיסה EZY8210 של איזי ג'ט נקלעה לכיסי אוויר קשים בדרכה מקורפו ללונדון.

שני אנשי צוות שהיו על המטוס נפצעו בדרגות פציעה כאלה שעל פי החלטת קברניט הטיסה, המטוס הונחת בלונדון - שם נלקחו השניים להמשך טיפול רפואי. איש מהנוסעים לא נפגע. זמן קצר לאחר מכן הטיסה המשיכה לדרכה.

מאיזי ג'ט נמסר: "בטיחות ובריאות לקוחותינו ואנשי הצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות של איזי ג'ט. הטייסים שלנו מיומנים בניהול אירועים כדוגמת כיסי אוויר".

עוד הוסיפו כי "הטיסה נחתה נחיתה רגילה ברומא. לקוחותינו הורדו מהמטוס אל הטרמינל לשם החלפת מטוס והחלפת צוות, ובהמשך הטיסה המשיכה לנמל התעופה גטוויק שבלונדון".

הסערה שפקדה את דרום מזרח איטליה וצפון מערב יוון בתחילת השבוע הביאה לסופות רעמים וברקים ולגשמים מקומיים שגם הסבו נזק בשל עוצמתם, אך על פי תחזית מזג האוויר העדכנית הסערה הנקודתית כבר מאחורינו, לקראת סוף שבוע נוסף שצפוי להיות חם במיוחד באיטליה וביוון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כיסי אוויראיזי ג'ט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: