אא

זאת לא טעות: 41 טיסות ישירות בשבוע לתאילנד - Etihad Airways מכפילה את פעילותה לשתי הערים האהובות

בחברה מוסיפים ואומרים כי ״נוסעים המזמינים באתר הבית שלה יכולים לנצל עצירת ביניים חינם באבו דאבי, להפוך חופשה אחת לשתיים וליהנות משהייה חינם של עד שני לילות במלון המועדף עליהם בבירת איחוד האמירויות התוססת״

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

Etihad Airways מסתערת על תאילנד.

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, שממשיכה לטוס לישראל גם בימים אלו ולמרות המצב הביטחוני כפי שעשתה מאז פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״, תפעיל החל מה-27 באוקטובר טיסות נוספות לתאילנד ותציע לא פחות מ-41 טיסות שבועיות לפוקט ובנגקוק.

״אנו מכפילים את הטיסות שלנו לבנגקוק ופוקט לכמות עצומה של 41 טיסות בשבוע״, נמסר על ידי החברה המעוטרת מאיחוד האמירויות המיוצגת בישראל על ידי חברת ממן תעופה.

כמענה לביקוש הטסים, Etihad תטוס שלוש פעמים ביום לבנגקוק השוקקת, ותעניק לנוסעים גמישות רבה יותר ונוחות בעת ​​תכנון הטיול שלהם.

בנוסף, כאמור Etihad תטוס גם לפוקט, גן עדן החופים המסנוור של תאילנד, 20 פעמים בשבוע, ותציע למבקרים יותר הזדמנות ליהנות מהשמש, החול והים בחופים הנפלאים הרבים. ״כמו לבנגקוק, לוח הטיסות נוח כדי לאפשר לטסים בחירה אופטימלית ולמקסם את שהותם״, מצייינים בחברה.

בחברה מוסיפים ואומרים כי ״נוסעים המזמינים באתר הבית שלה יכולים לנצל עצירת ביניים חינם באבו דאבי, להפוך חופשה אחת לשתיים וליהנות משהייה חינם של עד שני לילות במלון המועדף עליהם בבירת איחוד האמירויות התוססת.״

פוקט. צילום: ספיר פרץ זילברמןפוקט. צילום: ספיר פרץ זילברמן

נזכיר כי, Etihad Airways הציגה זינוק של כ-50% ברווחים בחצי הראשון של השנה. החברה הטסה ל-81 יעדים מאבו דאבי הטיסה 8.7 מיליון נוסעים במהלך המחצית הראשונה של השנה - עלייה של 38 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בחודש יוני 2024, הטיסה בחודש זה כמיליון וחצי נוסעים, גאשר במקביל ל- 1.5 מיליון הנוסעים רשמה החברה תפוסה ממוצעת של כ-86 אחוז בטיסותיה.

ואם כבר אתם טסים לבבנגקוק תוכלו לקרוא על המקומות הלוהטים לקניות הכי שוות בבירת תאילנד: שופינג שמטריף את כל החושים. שווקים לאופנה, לטכנולוגיה, לקוסמטיקה ולצעצועים, קניונים עם חנויות מעצבים, רשתות בינלאומיות, חנויות בוטיק, וזו באמת רק תחילתה של הרשימה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייזאיתיחאד איירוויסאיתיחאד איירווייסetihad airwaysetihad

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: