אא

דייקנות שווייצרית: SWISS ממשיכה להוביל ולשפר את נתוני טיסותיה הקיץ

פעולות שונות שננקטו לקראת עונת השיא סייעו לשיפור הדייקנות של חברת התעופה ב-64%, שיפור של יותר מ-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד

מטוס של SWISS. צילום: יחצ מטוס של SWISS. צילום: יחצ

חברת התעופה Swiss International Air Lines (SWISS) נקטה מראש ביותר מ-80 פעולות כדי לעזור לשמור על טיסות חלקות ככל הניתן במהלך עונת השיא של 2024. נכון ל-18 באוגוסט, כ-64% ממטוסי SWISS יצאו בזמן השנה - שיפור של יותר מ-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בין תחילת יולי לאמצע אוגוסט הטיסה SWISS למעלה מ-2.8 מיליון נוסעים - כ-8% יותר מאשר בתקופה המקבילה ב-2023. החברה ביצעה 20,797 טיסות במהלך תקופה זו, כ-6% יותר מאשר בתקופה המקבילה אשתקד (19,610 טיסות).

היעדים הפופולאריים ביותר של החברה בטיסות קצרות הטווח היו לונדון, ברצלונה, סטוקהולם ומלאגה שבספרד. בטיסות ארוכות הטווח מככבות ניו יורק, בוסטון, מיאמי ובנגקוק.

SWISS AIRBUS A321. צילום: SHUTTERSTOCKSWISS AIRBUS A321. צילום: SHUTTERSTOCK

יותר טיסות, יותר נוסעים ויותר מזוודות

יום השיא בקיץ היה ה-14 ביולי, בו החלה חופשת הקיץ של בתי הספר בקנטון, ציריך ובמקומות אחרים. בסך הכל טסו 63,453 מטיילים. יותר נוסעים משמע יותר מטען: SWISS העבירה למעלה משני מיליון מזוודות ותיקים בתא המטען של מטוסיה בין תחילת יולי לאמצע אוגוסט - כ-8% יותר מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.

"עונת הקיץ הביאה עמה אתגרים חריגים ובמקרים רבים גם בלתי צפויים למגזר התעופה - כולל נמל התעופה שלנו בציריך", אומרת הייקה בירלנבך (Heike Birlenbach), מנהלת המסחר הראשית של SWISS שמשמשת גם כמנכ"לית זמנית. "סופות הרעמים הרבות שחווינו, יחד עם המחסור במשאבי בקרת תעבורה אווירית והעיכובים הנובעים מתגובות שרשרת, השפיעו לרעה במידה ניכרת על הפעילות שלנו. גורמים חיצוניים מהסוג הזה היוו כ-75% מכל העיכובים בטיסות הקיץ שלנו. אז כפי שהראו השבועות האחרונים, תעשיית התעופה העולמית אינה חזקה כפי שכולנו היינו רוצים שתהיה".

הקיץ של SWISS במספרים. צילום: יחצהקיץ של SWISS במספרים. צילום: יחצ

אז איך בוכהופר רואה את טיסות הקיץ של SWISS באופן כללי?

"היעד שלנו של 70% דייקנות לשנת 2024 כולה עדיין לא הושג", הוא מודה. "אבל לפעולות שעשינו יש השפעות חיוביות. אנחנו אופטימיים שנוכל להעלות עוד יותר את מידת הדייקנות בחודשים הקרובים".

שוקולד SWISS. צילום: SHUTTERSTOCKשוקולד SWISS. צילום: SHUTTERSTOCK

צורך גדל בשירות לקוחות

הגידול בכמות הנוסעים, בשילוב עם התפתחויות בלתי צפויות ואילוצים חיצוניים, הביאו לעלייה משמעותית בפניות לשירות הלקוחות של SWISS. צוות המוקד של החברה טיפל בכ-320,000 שיחות במהלך חופשת הקיץ. זמני ההמתנה היו בממוצע פחות משתי דקות. פניות כתובות של לקוחות נפתרו תוך ארבעה ימים בממוצע, כאשר בעיות פשוטות יותר זכו למענה ופתרון הרבה יותר מוקדם.

"שירותי הלקוחות שלנו טיפלו בערך בפי 3 מהיקפי הפניות הרגילים במהלך חופשת הקיץ", מעידה הייקה בירלנבך. "זו תמיד תקופה אינטנסיבית, ואני באמת אסירת תודה לכל אנשי הצוות שלנו. בכל פעם שמתרחשת אי סדירות, אנו שואפים ליידע את הלקוחות הנוגעים בדבר בהקדם האפשרי. זו הסיבה שאנחנו ממשיכים להרחיב את הפונקציות של אפליקציית SWISS שלנו ולהשקיע בצורה כה משמעותית בשירות הדיגיטלי שלנו. ניתן לקבל החזרים ולבצע הזמנה מחדש תוך דקות, דרך האפליקציה או באתר. אנו פועלים כל הזמן כדי לשכלל את השירותים הללו, כדי להציע ללקוחותינו סיוע מהיר אף יותר בעת הצורך."

נזכיר כי חברת התעופה השוויצרית עצרה טיסותיה לישראל בשל המצב הביטחוני יחד עם חברות התעופה השותפות בקבוצת לופטהנזה עד 2 בספטמבר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSתעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: