אא

יקר לה: Ryanair תפחית כרבע מטיסותיה מברלין ליעדים באירופה

חברת התעופה האירית תצמצם את נוכחותה בבירת גרמניה עקב עלויות תפעול גבוהות בנמל ברנדנבורג. "בושה שאחת הערים הגדולות באירופה מציגה את נתוני ההתאוששות האיטיים ביותר מאז הקורונה", ביקר מנכ"ל Ryanair 

ריינאייר. צילום: shutterstock ריינאייר. צילום: shutterstock

חברת הלואו קוסט האירית Ryanair הודיעה על כוונתה לצמצם ב-20 אחוזים את נוכחותה בנמל התעופה ברנדנבורג בברלין.

מהחברה נמסר כי ההחלטה נובעת מעלויות התפעול והגישה הגבוהות, שנותרו בעינם גם לאחר שהממשלה הגרמנית והנהלת שדות התעופה ניסו להפחיתו ללא הצלחה.

בשלב הראשון בחברה האירית מתכננים לקצץ 2 מצי המטוסים שלה הנוחתים בברלין שיעמוד על 7 במקום 9, דבר שיוביל את החברה לאבד 750,000 מושבים ו-6 קווים בשבוע אל בריסל, חאניה, קובנה, קרקוב, לוקסמבורג וריגה.

ההחלטה המעשית הגיעה לאחר מספר אזהרות של Ryanair אל עבר המארחת הגרמנית, בצירוף "אזהרה" ללפיה ייתכן ובעתיד יופחתו 10 אחוזים נוספים לקראת קיץ 2025, בתנאי שהממשלה תיכשל שוב בניסיון להפחית את מס התעופה העומד היום על 24 אחוזים ודחיית העלאה של 50 אחוזים בעמלות האבטחה החל מינואר 2025.

מנכ"ל חברת Ryanair, Eddie Wilson, תקף את המדיניות הגרמנית ואמר: "דווקא בתקופה בה שדה התעופה בברלין אמור לשגשג, לא נותרה לנו ברירה אלא לצמצם את נוכחותנו ב-20 אחוזים בגלל העלויות הגבוהות. זו בושה שלאחת הערים הגדולות באירופה יש את נתוני ההתאוששות האיטיים ביותר – רק 71 אחוזים לעומת רמות התעבורה לפני נגיף הקורונה".

נזכיר כי החברה עצרה את טיסותיה לישראל בשל המצב הביטחוני עד 30 בספטמבר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ryanairברלין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: