אא

״זו רק ההתחלה״: טיסה מיוחדת של סאן דור להופעה של אד שירן בקפריסין

חברת סאן דור מקבוצת אל על הטיסה מעריצים של הכוכב הבריטי להופעותיו בלרנקה. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מועדון "ביחד בשבילך", "Ticketmaster" וחברת התעופה. מנכ"ל סאן דור: "זו רק ההתחלה". צפו בעיצוב המטוס הייחודי

מטוס אד שירן (צילום: סאן דור) מטוס אד שירן (צילום: סאן דור)

הטסים להופעות של אד שירן בקפריסין בסוף שבוע זה, הופתעו כשעלו לטיסת סאן דור הבוקר. הנוסעים מצאו על משעת מושבם את דיוקנו של הזמר, שעוצב כחלק מהטיסה המיוחדת שלקחה את המעריצים ללרנקה. הופעותיו של הזמר יתקיימו מחר (שבת) ובראשון במרינה שבעיר.

הטיסה היתה שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מועדון "ביחד בשבילך", חברת סאן דור מקבוצת אל על וחברת Ticketmaster ישראל.

אד שירן (צילום: SHUTTERSTOCK)אד שירן (צילום: SHUTTERSTOCK)

במסגרת שיתוף הפעולה, הטיסה הייעודית המריאה עם עשרות מעריצי אד שירן, שהם לקוחות "ביחד בשבילך", אשר רכשו חבילת "MUSIC" ללרנקה שבקפריסין, שכוללת טיסות הלוך-חזור של סאן דור, לינה וסיור בלרנקה והופעה של הזמר הבריטי האהוב.

היוזמה המשותפת מגיעה על רקע הביקוש הגובר בקרב הישראלים לחוות הופעות של כוכבי מוזיקה בינלאומיים במסגרת סיבוב הופעותיהם בחו"ל, שבאה לידי ביטוי מוגבר בקיץ הנוכחי, כשעשרות אלפי ישראלים טסו להופעות של אמנים אהובים בחו"ל.

מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על, גל גרשון: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מועדון 'ביחד בשבילך' ועם חברת 'Ticketmaster'. לצד הפעלת טיסות סדירות ליעדי נופש קרובים, סאן דור מפעילה טיסות מיוחדות וייעודיות אשר כוללות בין היתר, טיסות של קבוצות ספורט ישראליות למשחקים בחו"ל. כעת אנו נרגשים להציג את שיתוף הפעולה הזה שמביא את הישראלים, במיוחד בתקופה זו, בנוחות ובמהירות להופעות של האמנים האהובים עליהם. מבחינתנו זו רק ההתחלה, ונמשיך להרחיב את שיתוף הפעולה על מנת לאפשר לישראלים לטוס ולחוות הופעות חיות של האומנים הגדולים בעולם".

גל גרשון, איל קרוליצקי ואמיר קיש (צילום: סאן דור)גל גרשון, איל קרוליצקי ואמיר קיש (צילום: סאן דור)

מנכ"ל מועדון "ביחד בשבילך", איל קרוליצקי: "טיסה זו מהווה סנונית ראשונה להמשך שיתוף הפעולה וחבילות נוספות ומרתקות ברחבי העולם".

מנכ"ל Ticketmaster ישראל, אמיר קיש: "אלה צעדים ראשונים מתוך תוכנית אסטרטגית רחבה שבעתיד תאפשר לישראלים לקבל חבילות תיירות ומופעים במחיר אטרקטיבי ותחת האמינות של Ticketmaster העולמית".

צילום: סאן דורצילום: סאן דור

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלסאן דורהופעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: