אא

לופטהנזה מרחיבה הסכם חכירה עם אייר בלטיק: תחכור ממנה עד 21 מטוסים מסחריים ״מהירוקים ביותר בעולם״

הסכם החכירה נחתם ל-3 שנים נוספות, החל מלוח טיסות הקיץ 2025, וכולל תוכנית חכירה רטובה (המטוס והצוותים יסופקו על ידי אייר בלטיק) של עד 21 מטוסי מטוסי איירבוס מסוג A220-300 ו-5 מטוסים נוספים בחורף

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

קבוצת לופטהנזה מרחיבה את שיתוף הפעולה לחכירה רטובה עם שותפתה הוותיקה חברת אייר בלטיק (airBaltic) ל-3 שנים נוספות, החל מלוח טיסות קיץ 2025.

מדובר בעסקה בחוזה שכירות רטובה, כמקובל, המטוס והצוותים יסופקו על ידי אייר בלטיק.

שותפות זו מאפשרת לחברות בקבוצת לופטהנזה לחכור בגמישות עד 21 מטוסי איירבוס A220-300 החסכוניים בדלק בקיץ ו-5 מטוסים מסוג זה בחורף במוקדי פעילות שונים ברחבי אירופה.

אייר בלטיק מחזיקה בצי מטוסים שמורכב כולו ממטוסי איירבוס מסוג A220-300 ועד שנת כיום 60 מטוסים ועד שנת 2026 בכוונת החברה להחזיק בצי של 100 מטוסים כולם מסוג זה -איירבוס A220-300.

על ההחלטה להצטייד מצי מטוסים שכולו מסוג אחד אמרו באייר בלטיק: ״מדובר במטוס המסחרי הירוק ביותר בעולם״, הסבירו בחברה את ההחלטה האסטרטגית להצטייד בצי מטוסים שמורכב כולו ממטוסי איירבוס מסוג A220-300.

בשל צורכי הלקוחות המשתנים חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מרחיבות את רשתות הקווים שלהן לשיאים עונתיים, במיוחד בלוח הזמנים של הקיץ.

עם היכולות הנוספות של מטוסי אייר בלטיק יעדי ביקוש גבוה יוכלו לפעול ביתר גמישות בעתיד. במקביל, תוספת הטיסות תחזק את מגוון החיבורים לקווים הבין-יבשתיים של חברות קבוצת לופטהנזה.

אייר בלטיק היא חברת התעופה הלאומית של לטביה והמטה המרכזי שלה בריגה הבירה ונחשבת אחת מהחברות המצטיינות והמפתיעות בשנים האחרונות בזכות שורת הסכמים והצטיידות חברת תקדים בצי מטוסים חדיש.

בשנתיים האחרונות החברה הלטבית קוטפת שורת פרסי הצטיינויות כולל כחברת התעופה הדייקנית באירופה ודירוג מחמיא של 5 כוכבים וכל אלו לצד שורת הסכמי קוד שייר (Code share) עם חברות תעופה מהמובילות בעולם ביניהן דלתא אייר ליינס, טורקיש איירליינס ולאחרונה גם עם חברת התעופה הלאומית של בולגריה - בולגריה אייר.

אייר בלטיק רשמה רווח שיא של 34 מיליון אירו ב-2023 - שיפור מדהים של 88 מיליון אירו לעומת 2022. בנוסף, ההכנסות של חברת התעופה הגיעו לשיא חדש של 668 מיליון אירו, המשקף צמיחה של 34% בהשוואה לשנת 2022. היא גם רשמה עלייה של 36% במספר הנוסעים, והטיסה בשנת 2023 כ-4.5 מיליון נוסעים, עם למעלה מ-65,500 טיסות - עלייה של 30% מ-2022.

קבוצת לופטהנזה עובדת עם אייר בלטיק מאז 2019, והשותפות ביניהן הוכיחה את עצמה כאמינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהאייר בלטיקairBaltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: