אא

מיקי בכוננות: הסופה "מילטון" בעוצמה 5 - מגיעה גם לפארקים של דיסני ויוניברסל

שני הפארקים הגדולים בפלורידה ייסגרו לקראת הגעתה של הסופה העוצמתית "מילטון" - שבינתיים לא נחלשת. מאות אלפים התפנו מבתיהם מחשש מהסופה החזקה ביותר שהגיעה אל חופי ארה״ב בעוצמה שכזו ב-100 השנים האחרונות

פארק יוניברסל (צילום: SHUTTERSTOCK) פארק יוניברסל (צילום: SHUTTERSTOCK)

סופת ההוריקן "מילטון" שעושה את דרכה לחופים המערביים של פלורידה, עדיין לא נחלשת. גם היום (9.10) עוצמתה היא הגבוהה ביותר (5 מתוך 5) והיא נחשבת לסופה החזקה ביותר שהגיעה אל חופי ארצות הברית בעוצמה שכזו ביותר מ-100 השנים האחרונות.

אחרי פינוי מאות אלפי תושבים וסגירת נמל התעופה של טמפה, כעת נלקחים אמצעי זהירות גם בחלקים נרחבים יותר של פלורידה ובהמשך אף עשויים להחליט על אמצעים דומים גם בחופים המזרחיים, לרבות במיאמי.

הבוקר, 9.10, מפרסמים שני הפארקים הגדולים והמפורסמים של פלורידה, Disney World ו-Universal Studios הודעות מיוחדות על פעילותם לקראת הגעת הסופה.

בדיסני וורלד מעדכנים כי פארקי השעשועים ייסגרו היום (9.10) בשעה 13:00, וכך גם אולפני הוליווד ופארק השעשועים "ממלכת החיות". פארק Magic Kingdom, דיסני ספרינגס ו-EPCOT ייסגרו בשעה 14:00.

על פי הערכות הנהלת הפארק הוא יישאר סגור לחלוטין מחר, 10.10. בהודעת הפארק נכתב "נשקול לפתוח את דיסני ספרינגס ביום חמישי בשעות אחר הצהריים המאוחרות, בפעילות מוגבלת".

הסגירה תביא לביטול "מסיבת ליל כל הקדושים הלא כל כך מפחידה של מיקי" בפארק Magaic Kingdom ביום חמישי, ורוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה.

מלונות הנופש בפארק ייסגרו היום גם כן ויישארו סגורים עד יום ראשון 13.10. גם אמצעי התחבורה של הפארק, המסעדות ופארקי המים ייסגרו.

דיסני וורלד (צילום: SHUTTERSTOCK)דיסני וורלד (צילום: SHUTTERSTOCK)

בפארק Universal Studios מעדכנים כי "אי ההרפתקאות" וה-"CityWalk" ייסגרו היום ב-14:00 ולא ייפתחו מחר, 10.10. ה"Universl Volcano", הר הגעש המפורסם, יהיה סגור היום ומחר. מסיבות "ליל כל הקדושים" שתוכננו להיום ולמחר בוטלו.

בשני הפארקים של פלורידה מציינים כי הם מצויים בקשר רציף עם הממשל המקומי ועם שירותי מזג האוויר וימסרו עדכונים נוספים בהמשך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיסני ספרינגסדיסני וורלדיוניברסל סטודיו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: