אא

החל מ-119$ לכיוון: אייר חיפה מתחילה לטוס ללרנקה

חברת התעופה הישראלית החדשה הכריזה על פתיחת הקו בין נתב"ג לקפריסין. הקו מחיפה ללרנקה לא ייפתח לפחות עד 26.10 עקב המצב הביטחוני. הקו בין נתב"ג לאילת ייסגר בערב יום הכיפורים ויחודש רק עם תחילת הפעילות מחיפה

אייר חיפה (צילום: סיון פרג') אייר חיפה (צילום: סיון פרג')

אייר חיפה מתחילה את פעילותה הבינלאומית - לא מחיפה. חברת התעופה הישראלית החדשה הכריזה היום (9.10) על פתיחת הקו בין נתב"ג לקפריסין. החברה תחל לאחר יום הכיפורים בהפעלת טיסות בינלאומיות, בשלב זה לקפריסין בלבד.

בין 14.10 ל-26.10, אייר חיפה תפעיל 4 טיסות בימי חול מטרמינל 3 בנתב"ג ללרנקה ובחזרה. על פי הודעת החברה מחיר הטיסות הוא החל מ-$119 לכיוון מלרנקה לנתב"ג ו-$199 לכיוון מנתב"ג ללרנקה, בכפוף לזמינות המושבים.

טיסות החברה מנתב"ג לנמל התעופה הבינלאומי רמון ימשיכו במתכונת של שתי טיסות יומיות לכל כיוון במחיר של 99 שקלים לכיוון עד ערב יום הכיפורים (11.10.24) ויחודשו עם תחילת הפעילות מחיפה.

החברה מאפשרת ביטול תמורת קרדיט לרכישה עתידית או שינוי מועד הטיסה עד 24 שעות לפני ההמראה באמצעות ״ניהול ההזמנה״ באתר החברה.

אייר חיפה קיבלה השבוע את המטוס השני שלה מדגם ATR 72-600, ובו 72 מושבים.

תחילת הפעילות מנמל התעופה בחיפה (גם לקפריסין וגם לאילת) נדחית ל-27.10, בכפוף להערכת המצב הביטחונית והאישורים הנדרשים. נוסעים שהזמינו טיסות בין חיפה וקפריסין בתאריכים 14-26 באוקטובר יעודכנו על העברת הטיסות לטרמינל 3 בנתב"ג.

גונן אוסישקין, מייסד שותף ומנכ"ל אייר חיפה: "פועלים במלוא המרץ להתאים את פעילותנו למצב הביטחוני ולמציאות המשתנה. אנו מחויבים לבטיחות נוסעינו ולשירות הציבור הישראלי, ומודים ללקוחותינו על הסבלנות וההבנה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר חיפה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: