אא

לא עוצרת: חברת Etihad תפעיל שתי טיסות יומיות ביום בקו ת״א -אבו דאבי

מה עוד לא נאמר על ענקית התעופה המצטיינת מאיחוד האמירויות שממשיכה לטוס לארץ כמעט בכל תקופת המלחמה וכעת מוסיפה טיסות קו המבוקש בין ת״א לאבו דאבי ומציגה 14 טיסות שבועיות החל ממועד זה

14 טיסות בשבוע: Etihad Airways. צילום: עידו וכטל 14 טיסות בשבוע: Etihad Airways. צילום: עידו וכטל

חברת איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), מרחיבה את פעילותה בקו תל אביב-אבו דאבי.

ענקית התעופה האמירתית, מפעילה כיום את הקו בין ת"א לאבו דאבי במתכונת של 10 טיסות בוקר שבועיות באמצעות מטוסי איירבס A320 (158 מקומות) ואיירבס A321 (188 מקומות).

כעת, החל מ-17 בדצמבר 2024, תוסיף חברת התעופה המעוטרת מאיחוד האמירויות טיסות בקו בין אבו דאבי לתל אביב ותפעיל סך מרשים של 14 טיסות שבועיות מנתב״ג.

למעשה החברה המיוצגת בישראל ע"י חברת ממן אוויאישן, עוברת להפעיל את הקו בין תל אביב לאבו דאבי במתכונת של שתי טיסות מדי יום.

אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמןאבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן

המשמעות של הגדלת הפעילות בקו לאבו דאבי, לצד הגדלת ההיצע של טיסות ההמשך שמפעילה החברה למגוון יעדים במזרח, היא ירידה במחירי הטיסה לצד שיפור הגמישות בלוחות הזמנים והפחתת זמני ההמתנה לטיסות ההמשך ליעדים במזרח.

נזכיר כי Etihad Airways תפעיל החל מה-27 באוקטובר לא פחות מ-41 טיסות שבועיות לפוקט ובנגקוק, קו המבוקש מאוד על ידי הישראלים.

כזכור, Etihad שהמשיכה לטוס לישראל כמעט לאורך כל המלחמה מאז חודש אוקטובר 2023, חשפה לאחרונה את לוח טיסות מרשים במיוחד לקיץ 2025, הכולל טיסות בכורה דו-יומיות לשורת ערים מרכזיות באירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlinesetihadאתיחאד איירווייסאתיחאד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: