אא

הכיף בדרך: Epic Universe - הפארק החדש של יוניברסל באורלנדו

אחרי השבוע בו התמודד פארק השעשועים הגדול מאורלנדו עם סופה עוצמתית, מכריזים ביוניברסל על מועד הפתיחה של Epic - פארק חדש עם מתחמי הארי פוטר, נינטנדו, "פארק שמיים" וגם מלונות ו-50 הרפתקאות חדשות. כל הפרטים ותאריך הפתיחה הרשמי

הדמיית העולמות החדשים ביוניברסל EPIC (צילום: UNIVERSAL) הדמיית העולמות החדשים ביוניברסל EPIC (צילום: UNIVERSAL)

פארק השעשועים החדש שהולך ומוקם כחלק מיוניברסל באורלנדו, Universal Epic Universe, ייפתח רשמית ב-22 במאי 2025. כך הכריזו אתמול (17.10) בענקית הנופש האמריקאית. כרטיסים משולבים וחופשות המשלבות כמה פארקים ולינה באחד משני המלונות החדשים -Universal Helios Grand Hotel או ב-Loews יוצעו למכירה בשבוע הקרוב.

הפארק החדש אותו מגדירים כ"שאפתני ביותר" בתולדות ענקית הנופש, יכלול חמישה "עולמות" ביניהם "פארק השמיים", "עולם הקוסמים של הארי פוטר", "סופר נינטנדו", "איך לאמן דרקון" ועוד.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

בסך הכל כלל ה"עולמות" יכללו 50 הרפתקאות, מתקנים וחוויות שונות. לצד הפארקי החדש כאמור שני גם מלונות חדשים שיחד איתם יגיע מספר המלונות בריזורט ל-11.

"זהו רגע חשוב עבורנו, ונשמח לארח את המבקרים בעולמות החדשים שלנו כבר בשנה הבאה", אמרה קארן ארווין, נשיאת ומנהלת של Universal Orlando Resort. "עם התוספת של פארק השעשועים החדש והמרהיב הזה, האורחים שלנו ייצאו לחווייה בלתי נשכחת עם ריגושים לשבוע שלם. היקום לעולם לא יהיה אותו הדבר".

כזכור, בשבוע שעבר נסגר הפארק ליומיים כמו גם פארק השעשועים הסמוך של דיסני, בשל הסופה העזה "מילטון" שלא גרמה בסופו של דבר לנזקים קשים כפי שחשבו בתחילה כי היא עלולה לגרום.

תמונות של הצפות בפארקים באורלנדו שפורסמו ברשתות החברתיות התבררו כתמונות מזויפות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יוניברסל סטודיוUNIVERSAL STUDIOSאורלנדו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: