תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

מתרחבת: חברה ישראלית תייבא את Geely לשוק הרכב היווני

חברת גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון נבחרה להוביל את כניסת Geely לשוק הרכב היווני, באמצעות חברת הבת GEO Mobility Hellas. בימים אלה החלה החברה בפיתוח התשתית ביוון, לקראת ההשקה בתחילת 2025

Geely Galaxy EX5. צילום: יצרן Geely Galaxy EX5. צילום: יצרן

חברת גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון מתרחבת - ותייבא את מותג הרכב Geely גם ליוון.

הקבוצה נבחרה על ידי יצרנית הרכב הסינית Geely להקים ולהוביל את פעילות המותג גם בשוק היווני. הפעילות תנוהל באמצעות חברת GEO Mobility Hellas – חברה בת של גיאו מוביליטי.

קבוצת יוניון מייבאת לישראל את מותג ג'ילי מאז שנת 2021, עם הדגם הראשון - ג'ילי ג'יאומטרי C החשמלית, שעבר מתיחת פנים בשנה שעברה.

בתחילת 2024 הגיעה לארץ גם זרוע היוקרה החשמלית של הקונצרן - זיקר, עם דגמים כמו זיקר X וזיקר 001. תוך פחות משלוש שנים נמכרו בארץ כ-20 אלף רכבי ג'ילי, ותוך תשעה חודשים בלבד נמסרו 2,000 יחידות של דגמי זיקר.

לצד שני המותגים האלו, החברה מייבאת ארצה גם את רכבי טויוטה ולקסוס, ומפעילה את רשת הטעינה לרכב חשמלי EV-Edge.

Geely Galaxy EX5. צילום: יצרןGeely Galaxy EX5. צילום: יצרן

GEO Mobility Hellas תחל במכירת רכבי Geely ביוון בסוף הרבעון הראשון של 2025, כאשר הרכב הראשון שיושק יהיה הקרוסאובר החשמלי Geely Galaxy EX5. החברה צפויה להרחיב את היצע הדגמים עם רכבים חשמליים, פלאג אין והיברידיים נוספים, כחלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות בשוק האירופאי.

קונצרן Geely פעיל ביותר מ-70 מדינות, והכנסותיו ב-2023 הסתכמו בכ-60.39 מיליארד דולר. החברה דורגה בין 10 יצרניות הרכב המובילות בעולם לפי Brand Finance, והופיעה 12 פעמים ברשימת Fortune Global 500.

הקבוצה מעסיקה כ-120,000 עובדים ברחבי העולם, ומפעילה למעלה מ-30 מפעלים ומרכזי מחקר ופיתוח ברחבי סין, שוודיה, בריטניה, גרמניה ומדינות נוספות. בין מותגיה תמצאו את לוטוס, סמארט (בבעלות משותפת עם מרצדס, ובבעלותה דגמים כמו סמארט 3), ג'ילי, זיקר, וולוו, פולסטאר ועוד. בשנת 2023 היא מסרה מעל 2.79 מיליון רכבים, נתון המהווה צמיחה של 20% ביחס לשנת 2022.

רן דנאי, יו"ר גיאו מוביליטי, הגיב על המהלך: "הבחירה בקבוצת יוניון להוביל את המותג Geely גם בשוק היווני היא הבעת אמון משמעותית מצד Geely בפעילות שלנו. הצלחתנו עם המותג בישראל מדגישה את יכולתנו להוביל חדשנות ופתרונות מתקדמים בשווקים נוספים, ואנו מתרגשים להביא את הבשורה של Geely גם לשוק הרכב ביוון".

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכביםרכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: