תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

בריטיש איירווייז לא תחדש טיסותיה לישראל לפני אפריל 2025

דחייה דרמטית: חברת התעופה הבריטית מאריכה את השעיית טיסותיה לישראל וממנה עד סוף מרץ 2025. בכך בריטיש מיישרת קו עם וירג'ין אטלנטיק והופכת לאחת מהחברות שדוחות למועד המרוחק ביותר את חזרתה לישראל

בריטיש איירווייז BRITISH AIRWAYS בריטיש איירווייז BRITISH AIRWAYS

עוד ביטול דרמטי של טיסות לישראל וממנה. חברת הדגל הבריטית בריטיש איירווייז לא תשוב לפעול בקו לונדון-תל אביב לפני אפריל 2025.

החברה שהשעתה את טיסותיה לישראל וממנה בעקבות ההסלמה האחרונה ואחרי מספר פעמים בהן עצרה את הטיסות מאז תחילת המלחמה, מאריכה את עצירת הטיסות למועד מהמאוחרים ביותר מבין כלל החברות - סוף מרץ 2025.

בתשובה לפניית פספורטניוז בנושא נמסר מבריטיש איירווייז: "אנו משעים את הטיסות לתל אביב וממנה עד סוף חודש מרץ בשנה הבאה. ההחלטה תספק ללקוחות ודאות יתרה ואנו יוצרים עמם קשר על מנת לאפשר להם לקבל את ההחזר הספי המלא".

בהחלטתה של בריטיש איירווייז, החברה מיישרת קו עם מתחרתה וירג'ין אטלנטיק שביטלה את טיסותיה לישראל וממנה עד אותו תאריך בדיוק. גם דלתא אייר ליינס מארה"ב נקבה בתאריך דומה, כלומר סוף לוח טיסות החורף ב-29.3.25 כתאריך שלפניו לא תשוב החברה לישראל.

כזכור, קבוצת לופטהנזה הודיעה היום רשמית על דחייה נוספת בחזרת חברות התעופה של הקבוצה לישראל. על פי ההודעה האחרונה עומד מועד החזרה על 10.11.24.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסביטולי טיסותמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: